۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۴۳۵۵
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف گیلان:

حماسه نهم دی اوج بصیرت، آگاهی و روشن بینی ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف گیلان، پیام حماسه 9 دی را مطالبه همیشگی مردم سالاری دینی ملت ولایت مدار ایران اسلامی دانست و گفت: این حماسه اوج بصیرت، آگاهی و روشن بینی ملت ایران را به مردم جهان نشان داد.
حماسه نهم دي
حجت الاسلام عباس خوبرو، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، فتنه 88 را توطئه ای سازمان یافته از سوی دشمنان نظام اسلامی خواند و اظهار داشت:پ حمایت های رسانه ای غرب و سازمان های جاسوسی از فتنه گران، موضع گیری های مداخله جویانه سیاست مداران غربی پیش از انتخابات و در جریان فتنه بیانگر شکل گیری توطئه ای گسترده علیه انقلاب بود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف گیلان با بیان این که انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و حاشیه های آن بهانه ای برای شکست خوردگان سیاسی داخلی بود، خاطر نشان کرد: فتنه گران خود را خیر خواه، مصلح جامعه و مردم نشان می دادند.

وی، فتنه گران را مفسد و خواهان فساد و فتنه در جامعه معرفی کرد و گفت: جریان فتنه بهانه ای برای مبارزه علنی با اسلام و انقلاب بود.

این کارشناس فرهنگی با گرامیداشت حضور حماسی مردم ایران در هشتم و نهم دی ماه 88 در حمایت از ولایت فقیه، خاطر نشان کرد: پیام حماسه 9 دی مطالبه همایشگی مردم سالاری دینی مردم ایران بود.

وی تصریح کرد: مشخص شدن بی تاثیر بودن فعالیت جریان های سکولارها، منافقین، سلطنت طلب ها و رسانه های غرب در مقابله با انقلاب اسلامی از برکات حماسه 9 دی ماه بود.

حجت الاسلام خوبرو با اشاره به تاثیر حماسه نهم دی در تقویت اقتدار ملی و نمایش جایگاه رهبری دینی در ایران، اظهار کرد: این حماسه اوج بصیرت، آگاهی و روشن بینی ملت ایران را به مردم جهان نشان داد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف گیلان اذعان داشت: مردم گیلان در پی حوادث بعد از انتخابات سال 88 و هتک حرمت عاشورای حسینی با حضور خود فتنه گران را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام خوبرو در پایان تصریح کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد، مردم ایران در دفاع از ولایت و انقلاب کوتاهی نخواهند کرد/950/پ202/الف
ارسال نظرات