۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۹۴۳۶۰
مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان:

حماسه نهم دی، آب سردی بر پیکر واهی دشمنان نظام بود

خبرگزاری رسا ـ دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گلستان در بیانیه ای با گرامیداشت نهم دی ماه، این روز بزرگ را روز حضور الهی ملت با بصیرت ایران و یاس دشمنان دیرینه نظام اسلامی عنوان کرد.
نهم دي
به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در گلستان در بیانیه ای با گرامیداشت نهم دی ماه، این روز بزرگ را روز حضور الهی ملت با بصیرت ایران و یاس دشمنان دیرینه نظام اسلامی عنوان کرد.

 در این بیانیه آمده است: حماسه نهم دی عزم جدی و راسخ ملت ایران را در حمایت از دستاوردهای انقلاب به اثبات رساند و مردم در این روز ثابت کردند که پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و از آن دفاع می کنند.

این بیانیه می افزاید: راهپیمایی نهم دی 88، برگرفته از آموزه های ماندگار قیام عاشورا و انعکاس روحیه دین مدارانه، ولایت مدارانه و هویت انقلابی ملت شریف ایران در مقابله با تهدیداتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رفته بود، به شمار می رود.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان گلستان در ادامه این بیانیه می افزاید: نهم دی، حماسه ای بی نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد. 

در ادامه این بیانیه آمده است: حماسه پرشکوه و ماندگار نهم دی، روز بیعت ملت آزاده ایران با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و ارزش های انقلاب اسلامی بوده که در تاریخ این ملت ماندگار است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان گلستان در این بیانیه آورده است: حماسه نهم دیماه، آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه های براندازی دشمنان خارجی بود که اثبات کرد ایرانیان ولایت مدار همواره و همیشه بر پایه اندیشه های ناب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آماده جان فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند./950/د102/الف
ارسال نظرات