۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۴۳۷۰
مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

حماسه نهم دی، نمایش پیوند ناگسستنی ملت ایران با رهبری انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اعلام کرد: مردم ایران با حفظ وحدت، همبستگی و بصیرت بالای خود، پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی و رهبری را به نمایش گذاشتند.
حماسه نهم دي
به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور به مناسبت فرا رسیدن سالروز نهم دی ماه با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی در این روز بار دیگرحمایت خود را از آرمان‌های نظام و رهبری اعلام کرده و در راستای استحکام پایه‌های نظام گامی بزرگ برداشتند.

در این بیانیه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه با درایت و بصیرت خویش اسباب هدایت و آگاهی جامعه را فراهم کردند، آمده است: مردم نیز با تمامی وجود شرایط حساس آن مقطع را درک کردند و در صحنه حاضر شدند.

این بیانیه می افزاید: حرکت خروشان ملت ایران در حمایت از نظام و رهبری باعث شد تا دشمنان و معاندین نظام اسلامی بدانند که هرگز نخواهند توانست، کوچکترین ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

در ادامه بیانیه با تاکید بر اینکه در نهم دی عشق به ائمه، تبعیت از ولایت فقیه و پیوستگی با رهبری بار دیگر به نمایش درآمد، افزود: دشمنان در تلاش بودند با سوءاستفاده از عواطف مردم در راستای از بین بردن پیام قیام عاشورا حرکت کنند اما نهضت عاشورائی مردم ایران ریشه همه آنها را سوزاند.

این بیانیه می افزاید: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با پیروی از پیشوای انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی فراز و فرودهای پس از انقلاب سنگربان خوبی برای این نظام بوده اند.

در پایان این بیانیه با اشاره به این که پیام 9 دی ایستادگی و پایداری ملی بر میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) بود، اعلام داشته است: در این روز بار دیگر عزت انقلاب اسلامی ایران که بر سه محور عشق به اهل‌بیت، پیروی از ولایت و هوشیاری ملی استوار است، به جهانیان نشان داده شد./950/د102/الف
ارسال نظرات