۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۴۳۸۱
عضو مجلس خبرگان:

بصیرت داروی همه فتنه ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری بصیرت را داروی همه فتنه ها دانست و گفت: ما هیچ گاه به دور از فتنه نخواهیم بود تا انقلاب هست قطعا فتنه هم وجود دارد چرا که با تمام وجود به استکبار «نه» گفته ایم.
 نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله نعیم آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری عصر روز گذشته در همایش بصیرت و حماسه حسینی در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: آن جا که جامعه آسیب می بیند و دستش خالیست محل اعمال نفوذ دشمن است.

وی افزود: ما هیچ گاه به دور از فتنه نخواهیم بود تا انقلاب هست قطعا فتنه هم وجود دارد؛ چرا که با تمام وجود به استکبار «نه» گفته ایم؛ اما باوجود همه این مشکل تراشی ها انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار پیش می رود و امروز به جایی رسیده که نام ایران آرامش را از دشمنان سلب کرده است.

امام جمعه بندرعباس، بصیرت را اعم از شناخت خود و شناخت دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن به کوچک ترین عقب نشینی ما راضی نیست بلکه هر روز پا را فراتر نهاده و امر جدیدی را مطالبه می کنند، اصولا امریکا می خواهد ایران نباشد.

وی با بیان اینکه بصیرت داروی همه فتنه ها است خاطرنشان کرد: فتنه به اشکال مختلف بروز می کند نباید غفلت کرد اگر فتنه را تمام شده بدانیم خود، زمینه فتنه های دیگر را فراهم می کند چرا که امیرمومنان علی(ع) می فرمایند غفلت، از دست دادن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز حتی سازمان سیا هم به این مساله اعتراف دارد که اسرائیل روبه افول وفروپاشی است .

آیت الله نعیم آبادی در ادامه به موانع بصیرت اشاره کرد و افزود: یکی ازاین موانع، دگراندیشی است؛ افرادی همچون سروش و روشنفکران دینی، می خواهند اندیشه هایی را که هیچ ارتباطی با دین ندارند برای ما به عنوان مبانی دینی معرفی کنند.

وی یادآور شد: دنیاطلبی و حضور دگراندیشان از بزرگ ترین خطراتی است که جامعه ما را تهدید می کند و مردم باید با شناخت این افراد جامعه را از فتنه حفظ کنند./930/پ202/ص
ارسال نظرات