۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۹۴۳۸۹
حجت الاسلام سبحانی نیا:

تدابیر رهبری و بصیرت مردم فتنه سال 88 را خاموش کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فتنه اخیر با سعه صدر در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی تلاش کردند، بیانات و تدابیر ایشان و بصیرت مردم را عامل پایان یافتن فتنه دانست.
بازبيني حماسه 9 دي در سال 88


حجت الاسلام سبحانی نیا، عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه ملت در نهم دی ماه سال گذشته در کشور، گفت: ما در نهم دی حضور تاثیر گذار و سرنوشت ساز مردم را در فیصله بخشیدن به یک بحران و فتنه شاهد بودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه، غبارآلود شدن فضای سیاسی را از شاخصه ای مهم فتنه خواند و بیان داشت: در شرایط فتنه به گونه ای فضا آلوده و غبارآلود می شود که تشخیص حق از باطل کار بسیار دشواری است.

وی بیان داشت: آنچه بیش از هر عامل دیگری برای روشن شدن این فضا در حوادث سال گذشته تاثیرگذار بود، حضور حماسی مردم و مقاومت، استقامت و بصیرت رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام سبحانی نیا تاکید کرد: ایشان بیش از هر فرد دیگری هم در جهت روشنگری تلاش کردند و با سعه صدر بی نظیر خود در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی ایفای نقش کردند.

وی نقش مقام معظم رهبری را در عبور دادن انقلاب و کشور از فتنه سال گذشته بسیار برجسته و حیاتی خواند و بیان داشت: ایشان با بیانات خود مردم را روشن کردند تا فریب فتنه و فتنه گران را نخورند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز اگر صدا و سیمای ما خیلی از صحنه های بنی صدر و بیانات امام را می گذارد وقتی این مسائل و بیانات امام را با بیانات رهبری مقایسه می کنیم، به درایت و حکیمانه بودن ایشان مباهات می کنیم و از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم بر توفیقات و طول عمر ایشان بیفزاید.

عضو هیات علمی دانشکده علوم حدیث ادامه داد: خداوند سایه رهبری را بر سر ما مستدام بدارد، با وجود ایشان دلسوزان نظام آرامش خاطر بسیاری دارند و همه باید از ایشان تبعیت کنیم.

وی افزود: باید رهبری را در نهایت حمایت و پشتیبانی قرار دهیم، مردم هم این مساله را نشان داده اند، ملت انقلابی ما با حرکت پشت سر رهبری اجازه نخواهد داد دشمنان و ایادی داخلی شان چنین فتنه هایی را در کشور ایجاد کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تاکید کرد: ملت ایران با وفاداری به ارزش های انقلابی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده نظام را ناکام و مایوس خواهند کرد، همان طور که این مساله را بارها نشان داده اند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات