۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۹۴۴۱۰
آیت الله طبرسی:

نهم دی 88 بساط فتنه‌گری را در ایران اسلامی جمع کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که خروش عظیم ملت ایران در نهم دی سال گذشته بساط فتنه گری را در ایران اسلامی جمع کرد، گفت: حماسه نهم دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور بود.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شب گذشته در گردهمایی مسؤولان هیأت‌های مذهبی و مبلغان خواهر استان در ساری، حماسه نهم دی را برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آن حماسه تاریخی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسوایی فتنه گران شد.

وی، حماسه تاریخی 9 دی سال گذشته را نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های اسلامی را ثابت کردند، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول سی سال گذشته همواره پشتیبان واقعی نظام اسلامی بوده و هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که فتنه گری در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، ادامه داد: همه توان و تلاش دشمنان ایران اسلامی در سی سال گذشته در این جهت خلاصه شده است.

امام جمعه ساری، نهم دی را روز بصیرت و میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: آن حماسه تاریخی پیوند ناگسستنی امل با ولایت بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حماسه نهم دی تیر خلاصی بر پیکره فتنه در کشور عنوان کرد و گفت: ملت ایران با خلق آن حماسه عظیم خود دیگر اجازه کوچکترین تحرک را نیز به فتنه گران ندادند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که خروش عظیم ملت ایران در نهم دی سال گذشته بساط فتنه گری را در ایران اسلامی جمع کرد، ادامه داد: دشمنان و ضد انقلاب ها در مقابل سیل خروشان ملت ایران زبان به دهان گرفته و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شدند.

وی در ادامه سخنان خود به انحراف برخی خواص در فتنه های سال گذشته کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدعیان ادامه خط امام راحل در حوادث سال گذشته با عملکرد و رفتار نادرست خود با فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی همنوا شدند و به دنبال براندازی و تضعیف جایگاه ولایت فقیه بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه سران فتنه که خود زمانی جزء مسؤولان همین کشور بودند ابزار دست دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند، افزود: این افراد دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان همراهی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فتنه گران امروز زندگی خفتی باری دارند، گفت: آنها نه روی ماندن در کشور را دارند و نه جایی نیز در خارج از کشور دارند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در نهم دی سال گذشته پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند، ادامه داد: فتنه گران و عناصر ضد انقلاب همه آرزوهای خود را با خلق حماسه نهم دی ملت ایران به گور بردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های پس از اتتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: تدابیر علمانه مقام معظم رهبری همراه با بصیرت ملت ایران چشم فتنه را کور کرد.

امام جمعه ساری خلق حماسه نهم دی ماه سال گذشته را مدیون روشنگری های مقام معظم رهبری دانست و افزود: ولی امر مسلمین جهان با بیانات نافذ خود را سخنرانی های متعدد اجازه هیچ تحرکی را به فتنه گران ندادند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که روز نهم دی روز ملی مبارزه با فتنه است، افزود: باید این روز همواره در ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد تا بصیرت ملت ایران تا ابد الگویی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانوان مبلغ در تبلیغ ارزش های دینی و اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: خواهران مبلغ باید حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه(س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر آموزش مبلغان از سوی متولیان امر، گفت: موفقیت در تبلیغ دینی نیازمند ابزارهای مناسب است که آموزش در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی در مبارزه فرهنگی با همه قوا در صحنه‌ها حضور دارد، ادامه داد: مبلغان دینی برای عقب نماندن از این مبارزه باید به سلاح فرهنگی مناسب همراه با آگاهی و ارزش‌های دینی مجهز باشند.

وی یکی از راه‌های ترویج فرهنگ را برقراری ارتباط صحیح با مخاطبان عنوان کرد و بیان داشت: خواهران مبلغ باید ضمن داشتن آگاهی کامل دینی و معرفتی باید روش صحیح برقراری ارتباط با دیگران را نیز مدنظر داشته باشند./950/پ201/الف

ارسال نظرات