۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۹۴۴۱۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه نهم دی، آئینه بزرگی برای تماشای بصیرت ملت ایران اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران و نماینده عالی دولت در استان در پیام مشترکی اعلام کردند: حماسه نهم دی ثابت کرد مردم ولایتمدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام امام حسین (ع)، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.
بازبيني حماسه 9 دي در سال 88


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، و سید‌علی اکبر طاهایی، نماینده عالی دولت در استان، در پیامی مشترکی اعلام کردند: حماسه نهم دی ثابت کرد مردم ولایتمدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام امام حسین (ع)، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

در این پیام آمده است: تقویم انقلاب اسلامی ایران مملو از فراز و نشیب‌های فراوانی‌‌ است که اوراقی از آن به حماسه‌های بی‌بدیلی تبدیل شده و یقیناً برای همیشه در صحیفه یادها و خاطره‌ها جاودانه خواهد شد.

در ادامه این پیام تأکید شده است: نهم دی‌ماه سال 88 برگی زرین از این تقویم است که ورق خورد و به فرموده مقام معظم رهبری به واسطه حرکت عظیم و فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار شد.

این پیام می افزاید: 9 دی به وسعت ملت ایران و آئینه بزرگی برای تماشای بصیرت آنان بوده و هست و سند پرافتخار اقتدار نظام و مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران و یکی از یوم‌الله‌های باشکوه انقلاب اسلامی است.

در ادامه این پیام با بیان این که با گذشت زمان بر درخشش و تلألو حماسه نهم دی افزوده خواهد شد، آمده است: راهپیمایی باشکوه ملت ایران تجلی بصیرت الهی بود در دل‌های امتی که خالق حماسه‌ای بی‌نظیر و جریان‌ساز شدند. 

این پیام می افزاید: آفرین بر مردمی که در آزمون ولایتمداری مقتدرانه درخشیدند و با وحدت، همدلی، هوشیاری و لبیک به امام و مقتدای خویش محاسبات غلط بیگانگان علیه ایران اسلامی را درهم ریخته و بار دیگر‌ عزت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

در پایان این پیام مشترک آمده است: بی‌شک این حماسه عظیم‌ بیعت مجددی بود با آرمان‌های والای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ثابت کرد مردم ولایتمدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام امام حسین (ع)، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد./950/د102/الف

ارسال نظرات