۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۴۴۲۵
مشاور مقام معظم رهبری:

ولایت فقیه مهم ترین عامل خنثی شدن فتنه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مشاور مقام معظم رهبری گفت: بصیرت ملت ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی ماه سال گذشته موجب اقتدار نظام شد و عزت ما را در جهان چند برابر کرده است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار حسن اسدی، مشاور مقام معظم رهبری و فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه شب گذشته در جمع پاسداران سپاه ناحیه بهشهر اظهار داشت: بصیرت مردم در نهم دی ماه سال گذشته موجب اقتدار نظام شد و عزت ما را در جهان چندبرابر کرده است.

وی افزود: اگر فتنه ای که سال گذشته در ایران اتفاق افتاد، در هر مملکتی اتفاق می افتاد، موجب فروپاشی و تجزیه آن کشور می شد.

اسدی، تصریح کرد: چتر ولایت فقیه ما را در برابر توطئه های دشمنان نگه داشته است و ما این استقلال خود را مدیون درایت وهوشیاری رهبری هستیم.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه در ادامه بیان داشت: بسیجیان ما امتحان بزرگی رادر فتنه سال 88 پشت سر گذاشتند و نشان دادند که همواره تابع رهبری و ولایت فقیه هستند.

اسدی یادآور شد: حضور مردم در نهم دی ماه سال 88 اوج مرام حسینی بود که اگر چه کشور در ابتدا دچار ضربه هایی شده بود، اما درایت رهبری و هوشیاری مردم، برکت ، بیداری و بصیرت ملت را افزایش داد.

مشاور مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: فتنه همواره با امتزاج حق و باطل بوجود می آید و در این راستا شناخت را مشکل می سازد که باید آگاه باشیم و با یداری تصمیم گیری کنیم.

وی اضافه کرد: سپاه باید در همه مراحل مجهز به معنویات باشد و بداند که اگر امروز سلاح را بر زمین گذارد دنیا بدون هیچ هراسی با ما به مبارزه خواهد پرداخت.

فرمانده لشگر 19 فجر، گفت: اکنون در مقابله به تهاجم فرهنگی، علاوه بر مبارزه فرهنگی با دشمن، باید همواره آماده برای جنگ سخت و مبارزه نظامی و تن به تن باشیم./950/پ202/الف
ارسال نظرات