۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۹۴۴۷۰
امام جمعه موقت رشت:

پیشگامی مردم گیلان در محکومیت فتنه از نکات برجسته سخنان رهبر معظم انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت گفت: تمجید از بصیرت مردم گیلان از نکات برجسته سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
ديدار هزاران نفر از مردم گيلان با رهبر معظم انقلاب
حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده، امام جمعه موقت رشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با پر شور خواندن دیدار مردم گیلان با مقام معظم رهبری اعلام کرد: قدرشناسی از نقش برجسته مردم گیلان را در تاریخ انقلاب اسلامی از نکات برجسته بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم گیلان بود.

وی خاطر نشان کرد: اشاره به پیشگامی گیلانیان برای محکوم کردن فتنه 88 با خلق حماسه هشتم دی از دیگر نکات برجسته فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: نکته حائز اهمیتی که در این دیدار، در کلام مقام معظم رهبری شنیده شد، تمجید و قدرشناسی ایشان از شخصیت های برجسته گیلان در طول تاریخ بود.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به برجستگی نقش مردم در ارتباط با محکوم کردن حوادث فتنه اخیر با خلق حماسه 8 دی، مردم گیلان را آگاه به زمان و هوشیار نامیدند.

حجت الاسلام شفیعی زاده اذعان کرد: تمجید از بصیرت مردم گیلان از نکات برجسته سخنان مقام معظم رهبری بود که هرگز از حافظه سیاسی و تاریخی مردم گیلان پاک نخواهد شد.

امام جمعه موقت رشت، یادآور شد: مردم گیلان جزء معدود استان هایی بودند که در جریان فتنه پیشتاز و پیشقدم بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به توجه مقام معظم رهبری درباره پیشتازی مردم گیلان در محکوم کردن جریان فتنه 88، اظهار داشت: مردم گیلان در هشتم دی ماه سال گذشته و یک روز زودتر از کشور در محکومیت جریان فتنه راهپیمایی کردند و حماسه جاویدی را در تاریخ گیلان ثبت کردند./950/ت302/الف
ارسال نظرات