۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۹۴۴۸۰
با سخنرانی حداد عادل؛

مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در حرم کریمه اهل بیت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد حماسه نهم دی ماه در قم با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.
بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در صحن امام خميني حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در صحن امام خميني حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه بزرگداشت مردمي حماسه 9 دي در صحن امام خميني حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در شهر مقدس قم، عصر روز پنج شنبه، با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی غلامعلی حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حدادعادل در این مراسم با بیان اینکه سران فتنه به مردم خیانت و اتهامات بزرگی را متوجه نظام اسلامی کردند، تاکید کرد: سران جفاکار فتنه در انتخابات سال گذشته اتهامات بزرگی مانند تقلب را به نظام اسلامی وارد کرده و به مردم و انقلاب خیانت کردند.

وی ادعای تقلب در انتخابات را اتهام و دروغ بزرگ سران فتنه به نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: افرادی که خود را مدعی خط امام و ولایت فقیه می دانستند و با شعار قانون گرایی و دفاع از خط امام وارد عرصه شده بودند این گونه به نظام اسلامی تهمت زدند و اسباب خوشحالی دشمنان را فراهم کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، نهم دی ماه را یک روز بسیار باشکوه و با عظمت در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: جسارت به مقدسات، ارزش های دینی و انقلابی و عزاداری سیدالشهدا(ع) باعث خروش مردم علیه فتنه گران شد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود از شهر مقدس قم به عنوان مرکز روحانیت، فقاهت، مرجعیت و زادگاه انقلاب اسلامی یاد کرد و با اشاره به استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم و حوزویان از رهبر انقلاب در سفر اخیرشان به قم، تصریح کرد: مردم قم و علما و روحانیت به وظیفه خود عمل کردند و نشان دادند همچنان که در زمان امام مطیع ایشان بودند در حال حاضر نیز از خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می کنند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات