۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۹۴۵۱۵

هم‌اندیشی اساتید و طلاب مدرسه علمیه سرایان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هم‌اندیشی اساتید و طلاب مدرسه علمیه جعفریه سرایان با حضور مسؤول دفتر مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی در این مدرسه برگزار شد.
// .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، هم‌اندیشی اساتید و طلاب مدرسه علمیه جعفریه سرایان با حضور مسؤول نمایندگی مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی و سالاری، امام جمعه سرایان و جمعی از مسؤولان استان روز گذشته در این مدرسه برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصیرایی، مسؤول نمایندگی مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی، در این مراسم با بیان این که معرفت و علم در سرباز حقیقی شدن امام زمان(عج) نقش حیاتی را ایفا می‌کند، بیان داشت: طلبه‌ای که به سلاح علم و معرفت مجهز شود می‌تواند سربازی وفادار باقی بماند.

وی افزود: کوفی هایی که امام خود را رها کردند احساساتشان به امام (ع) محبت‌آمیز بود اما عدم بصیرت و معرفت به امامشان باعث شد در هنگام نیاز عمل نکنند.

حجت الاسلام نصیرایی تأکید کرد: برای طلبه مهم است که با دو بال علم و معرفت به طور حقیقی در رکاب امام زمانش فداکاری کند.

امام جمعه سرایان نیز در ادامه این مراسم، با تأکید بر حداکثر استفاده طلاب از وقت و امکانات موجود، گفت: طلبه علاوه بر جدیت در تحصیل باید نسبت به مسائل اخلاقی نیز به طور ویژه بپردازد و علاوه بر این نیز باید ذی طلبگی را رعایت کرده و از پوششی که بر خلاف رویه معمول است پرهیز کند./934/پ203/الف
ارسال نظرات