۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۹۴۵۲۰
عضو خبرگان رهبری:

مردم در پشتیبانی از ولایت کوتاه نمی آیند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: همه باید در راه ولایت بوده و به دور از هرگونه تنگ نظری در مسیر اسلام و قرآن گام برداریم.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: عبرت هایی که از حوادث پس از انتخابات سال گذشته می گیریم، همان عبرت هایی است که باید از واقعه کربلا گرفت.

وی با بیان اینکه ریشه های حوادث سال گذشته را باید در عبرت های عاشورایی جستجو کرد، گفت: عدم تبعیت از ولایت و پیروی از هوا و هوس های شیطانی و همچنین بی بصیرتی عامل بروز حوادث تلخ فتنه سال 88 بوده است.

امام جمعه مراغه با تقدیر از حضور حماسی مردم آذربایجان در سالروز بزرگداشت روز بصیرت دینی تصریح کرد: مردم مانند سال گذشته به صورت خودجوش وارد صحنه شده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و فتنه انگیزان کوبیدند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: آنان که فکر می کردند مردم از رهبری و ولایت دلسرد شده اند، با مشاهده این حضور حماسی، دانستند که مردم انقلابی تا آخرین نفس پیرو ولایت بوده و از رهبر معظم انقلاب الهام می گیرند.

وی با تاکید بر این که مردم در پشتیبانی از ولایت کوتاه نمی آیند، ادامه داد: مردم با حضور در این حماسه ماندگار به دشمنان نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان ولایت بوده و تبلیغات کور رسانه های غربی خللی در راه انقلابی ملت ایران وارد نخواهد کرد.

امام جمعه مراغه با بیان این که حماسه 9 دی زنگ خطری برای فتنه گران داخلی و خارجی بود، گفت: 9 دی نشان داد که این بار فتنه انگیزان در دریای بصیرت و ولایت مداری ملت ایران غرق خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در ادامه با بیان این که افراط و تفریط در طی مسیر ولایت خطاست، گفت: همه باید در راه ولایت بوده و به دور از هرگونه تنگ نظری در مسیر اسلام و قرآن گام برداریم./935/پ201/س
ارسال نظرات