۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۹۴۵۶۱
آیت الله علوی گرگانی:

با بصیرت و اطاعت از ولی فقیه می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با تاکید بر اینکه همه باید مطیع رهبری باشیم، پاسداری از حریم ولایت فقیه و نظام اسلامی را دارای ارزش فوق العاده ارزیابی کرد.
2/ آيت الله علوي گرگاني 1/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، ظهر شنبه در دیدار شماری از پرسنل و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان توصیه هایی خطاب به حاضران در جلسه، ابراز داشت: تمام هم و غم تان باید پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی باشد.

وی بیان داشت: شما باید در مسؤولیت های فردی و اجتماعی خود به کسب رضایت خدا، امام زمان(عج) و اعتلای نظام اسلامی توجه کنید و همواره در این مسیر گام بردارید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه همه باید مطیع و گوش به فرمان رهبری و مراجع تقلید باشیم، تصریح کرد: پاسداری در نظام اسلامی و حراست و پاسداری از ولایت فقیه ارزشی فوق العاده دارد.

آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به جایگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه، تصریح کرد: همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و با انجام وظیفه در حفظ آن کوتاهی نکنند.

وی بیان داشت: دشمنان دین و انقلاب همواره مترصد فرصت هایی برای ضربه زدن هستند، اگر ما مراقب و بصیر باشیم و گول توطئه های دشمنان را نخوریم می توانیم به خوبی از پس این مسؤولیت و رسالت سنگین برآییم.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود با اشاره به روایتی، تقوای الهی را رمز سعادت دنیا و آخرت انسان دانست و ابراز داشت: تقوای الهی باعث می شود که انسان در هر حالی به خدا توجه و اوامر او را اطاعت و از محرمات اجتناب کند.

وی گفت: انسان باید بداند تمام اعمال ریز و درشت او ثبت و ضبط می شود و خداوند هر لحظه ناظر و شاهد بر اعمال او است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات