۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۹۴۵۷۱

دفتر تبلیغات اسلامی با مجمع تشخیص مصلحت نظام تفاهم نامه همکاری امضا کرد

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
امضاي تفاهم نامه


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی ، دبیر ستاد توسعه همکاری‌ها و تعاملات سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی در این زمینه گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری، مبنی بر تعامل هم افزای دستگاه های نظام، در سال همت مضاعف و کار مضاعف، تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام منعقد شده است.

"محمدصالحی"، افزود: تعامل دفتر با دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با عنایت به جایگاه ویژه آن مجمع در تنظیم اسناد بالادستی از جمله تنظیم سند چشم انداز20ساله و سیاست‌های کلی نظام و نیز جایگاه مجمع در تصمیم گیری های کلان، همواره مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی بوده است.

وی ابرازداشت: پس از برگزاری جلسه حضوری و مذاکرات اولیه در سطح مدیران و روسای دو نهاد، به منظور بررسی ظرفیت ها و نیز برنامه‌ریزی عملیاتی همکاری مشترک، دو کارگروه "پژوهش و سیاست گذاری" و نیزکارگروه "ترویج و فرهنگ سازی" در دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل شده و هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.

صالحی در خصوص فرایند تهیه و تصویب این تفاهم نامه همکاری گفت: پس از تهیه پیش نویس سند توسط کارشناسان ستاد تعاملات دفتر تبلیغات اسلامی با هماهنگی کارشناسان دبیرخانه مجمع، این تفاهم نامه همکاری به امضای روسای دو نهاد رسیده است.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مشترک در سطح کارشناسی و نیز معارفه ظرفیت ها و دستاوردهای طرفینی، به عنوان اولین گام در همکاری پژوهشی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن حضور علمی در همایش فقه و مصلحت که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود، به عنوان نهاد برگزارکننده در این همایش ایفای نقش خواهد کرد.

وی اضافه کرد:در کارگروه فرهنگ سازی در دفتر تبلیغات اسلامی نیز ضمن هماهنگی با کمیسیون موارد خاص دبیرخانه مجمع مقرر گردید کارگاه های آموزشی و توجیهی نسبت به سند چشم انداز 20 ساله و سیاست های کلی نظام در سطح مدیران و مبلغان دفتر تبلیغات برگزار شود./916/د102/ع

ارسال نظرات