۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۴۷۹۰

گردهمایی خانواده‌های شهدای سراسر کشور در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از برگزاری گردهمایی بزرگ خانواده های شهدای هویزه از سراسر کشور در خوزستان خبر داد.
هويزه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالعزیز عچرش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، صبح امروز در نشست خبری یادواره شهدای دانشجو در هویزه که در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهارداشت: یکی از برنامه‌های سالگرد شهادت شهدای هویزه، گردهمایی تجدید میثاق با خانواده شهدای دانشجو است؛ این گردهمایی در حسینیه شهید علم‌الهدی در اهواز برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت شهدای دانشجو در یادمان این شهدا، بر عهده بسیج دانشجویی استان است، اما بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از اجرای کارها را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه ابراز داشت: با توجه به این که شهدای هویزه از سراسر کشور هستند، خانواده این عزیزان از فردا چهارشنبه، پانزدهم دی‌ماه، وارد استان خوزستان می‌شوند؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، مسؤولیت اسکان و پذیرایی در زایرسرای سوسنگرد را برعهده دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: همچنین خانواده شهدای شهرستان‌های دزفول، اهواز و بهبهان را هم این سازمان صبح روز جمعه، از بنیاد شهید منطقه یک و دو اهواز به هویزه و یادمان شهدای دانشجو اعزام می‌کند.

عچرش با بیان این که نمایشگاه سالگرد شهدای هویزه در یادمان شهدای دانشجو این شهرستان برپا می‌شود، افزود: علاوه بر برپایی نمایشگاه سالگرد شهادت شهدای دانشجو، فیلم سردار شهید حسین علم‌الهدی که یکی از تولیدات معاونت پژوهشی بنیاد است، پخش می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: مراسم تجدید میثاق با خانواده شهدای دانشجو، شانزدهم و هفدهم دی ماه جاری، در حسینیه شهید علم‌الهدی ( منزل سابق این شهید) اهواز برگزار خواهد شد./945/پ202/ص
ارسال نظرات