۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۹۴۷۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز:

ترویج بصیرت و آگاهی مهم ترین وظیفه امروز روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، گفت: روحانیت امروز باید با ترویج بصیرت و آگاهی در جامعه، توطئه های دشمنان را نسبت به تحریک افراد نا آگاه و بی بصیرت، خنثی کنند.
حجت الاسلام علي کاظم بهرام، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي (ع) اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، شب گذشته در جمع مردم این شهرستان، با اشاره به رابطه بین قیام کوفیان در روز عاشورا و قیام سبز فتنه گران، اظهار داشت: کوفیان افرادی بی بصیرت، خائن به دین اسلام و جاهل نسبت به وقایع دوران بودند که چهره این گونه انسان ها نیز در فتنه گران عاشورای حسینی سال 88 نمایان بود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، با اشاره به ویژگی های شخصیتی کوفیان، گفت: افرادی که به جنگ امام حسین(ع) رفتند، انسان هایی بودن که هیچ گاه نماز جماعتشان ترک نمی شد، اما به دلیل عدم وجود بصیرت در آنها موجب ایستادگی آنها در برابر امام عصر خویش شد.

حجت الاسلام بهرام، با بیان این که آمریکای امروز یزید دوران اباعبدالله حسین است و عمر سعد دیروز، رژیم صهیونیستی دوران است، اذعان داشت: آمریکا با تحریک عناصر داخلی ایران تلاش کرد تا بتواند به خاک ایران دسترسی پیدا کند اما بحمدالله مختارهای زمانه مانع بروز این حرکت خبیصانه آنان شده اند.

وی با بیان این که خطر عمر سعد های امروز است به یقین بیش از مستکبران جهانی است، گفت: کسانی که خود را در لباس دین در می آورند خطرناک تر از افرادی هستند که آشکارا بر علیه دین قیام می کنند؛ چون که سرشت مردم با دین اجین شده است و نمی توان به راحتی مردم را از راه دین و قرآن جدا کرد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، خطاب به طلاب و روحانیان حوزه های علمیه، اظهار داشت: همه روحانیان، مبلغ های حوزه های علمیه و کارشناسان عرصه های دینی وظیفه دارند با ترویج بصیرت و آگاهی در جامعه، توطئه های دشمنان را نسبت به تحریک افراد نا آگاه و بی بصیرت، خنثی کنند.

حجت الاسلام بهرام، در پایان سخنان خود، به اقدام های فتنه گران اموی نسبت به بی حرمتی به مقدسات دین اسلام اشاره کرد و اذعان داشت: در محرم سال 88 فتنه گران اموی که سران فتنه آنها یاوران دین خدا می خواندند، با بی حرمتی به مقدسات دین اسلام، مخالفت خود با اعتقادات دینی مردم را به نمایش گذاشتند، در صورتی که در واشنگتن بیش از پانزده خیابان به احترام عزاداران حسینی بسته شد که مردم بتوانند به راحتی به عزاداری های خود بپردازند./945/پ202/الف
ارسال نظرات