۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۴۸۴۹

ارسال آثار به جشنواره مطبوعات قرآنی تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ ارسال آثار به جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی «مبین» تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.
قرآن کريم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ارسال آثار به جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی «مبین» تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

این جشنواره در دو بخش آثار مکتوب و دیجیتال برگزار می شود.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که آثار آنان با مضامین قرآنی در رسانه های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در رشته های مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، خبر، گزارش و مصاحبه منتشر شده باشد، می توانند در جشنواره شرکت نمایند.

هدف از برگزاری جشنواره مطبوعات قرآنی مبین، شناخت ابزارهای مناسب در حوزه رسانه جهت گسترش و ترمیم زیرساخت‌های فرهنگی و قرآنی، شناسایی و کشف استعدادها و فعالان مطبوعات در حوزه قرآن و نیز تقدیر و تجلیل از اصحاب مطبوعات قرآنی است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 15 دیماه به نشانی تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 6-88699050 تماس و یا به نشانی WWW.ERSHADTEHRAN.IR مراجعه کنند.

جشنواره سراسری مطبوعات قرآنی «مبین» به همت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان تهران و با همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و استانداری استان تهران برگزار می شود./956/د101/س

ارسال نظرات