۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۹۴۹۶۸
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

برخی از دلایل تأخیر دولت در تقدیم بودجه موجه است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به نظرم در سال جاری، به دلایلی که بعضی از این دلایل را موجه می بینم، تقدیم این لایحه به مجلس با تأخیر روبرو شده که امیدوارم در روزهای آینده شاهد تقدیم بودجه سال 1390 باشیم.
حجت الاسلام ابوترابي نايب رييس مجلس


حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در حاشیه بازدید از رادیو معارف در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و ضرورت بررسی بودجه در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی مجلس شورای اسلامی در زمان مناسبی بایستی بودجه قبل از این تاریخ تقدیم مجلس شورای اسلامی می شد.

وی در ادامه افزود: به نظرم در سال جاری، به دلایلی که بعضی از این دلایل را موجه می بینم، تقدیم این لایحه به مجلس با تأخیر روبه رو شده که امیدوارم در روزهای آینده شاهد تقدیم بودجه سال 1390 باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بررسی برنامه پنجم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل موجه تأخیر تقدیم بودجه سال 1390 به مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان معاونت برنامه ریزی و ریاست جمهوری که مسؤولیت تدوین بودجه سالانه کشور را دارند درگیر برنامه پنجم بودند و با مجلس برای بررسی دقیق برنامه همکاری می کردند.

حجت الاسلام ابوترابی تأکید کرد: این کارشناسان به نحوی انتظار داشتند با نهایی شدن برنامه پنجم، بودجه سال نود را تقدیم کنند و اهداف برنامه را در بودجه سال آینده کشور لحاظ کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین با توجه به اجرای قانون بسیار مهم و کلیدی هدفمند سازی یارانه ها در کشور اقتضا دارد بودجه سال 1390در حالی به مجلس تقدیم شود که تا حدودی بازخورد اجرای این لایحه به دست آمده و بودجه 1390 با لحاظ قانون هدفمند سازی یارانه ها در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد./919/پ202/ج

ارسال نظرات