۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۹۴۹۹۲
مدیر حوزه علمیه آبادان:

بصیرت افزایی مهمترین اقدام مسؤولان در دهه فجر باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آبادان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در آیین‌های گرامی‌داشت دهه فجر باید همواره نسبت به آن تأکید شود، بصیرت‌افزایی است.
بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالله باوی، مدیر حوزه علمیه آبادان، ظهر امروز در نشست ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، در فرمانداری این شهرستان، اظهارداشت: دهه فجر نویدبخش پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: با وجود مه خواسته‌های دشمن در عدم شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، این وعده پیروزی حق بر باطل تحقق یافت و انقلاب شکوهمند اسلامی به ثمر نشست.

مدیر حوزه علمیه آبادان ادامه داد: دشمنان دوران صدر اسلام که هواداران اسلام اموی بودند، امروز نیز به دنبال اسلام آمریکایی هستند، ولی هیچ‌گاه نخواهند توانست به این خواسته خود دست یابند.

حجت الاسلام باوی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حقیقت تبلوری از پیروزی حق و پیروزی اسلام در روز عاشورا بود که با تأخیری بیش از یک قرن به تحقق پیوست؛ یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در آیین‌های گرامی‌داشت دهه فجر باید همواره نسبت به آن تأکید شود بصیرت‌افزایی است.

مدیر حوزه علمیه آبادان گفت: باید آیین‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، بیان‌کننده و تداعی کننده اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاشد و همچنین ارتباطی را با نسل جوان و انقلاب برقرار کرد.

حب جاه و مال انسان را به تباهی می کشاند

حجت‌الاسلام غانم جاسمیان، مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه آبادان، نیز در این نشست، با اشاره به برنامه ریزی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اظهارداشت: دشمن هیچ‌گاه دست از فتنه و فتنه‌گری برنمی‌دارد.

مسؤول ستاد اقامه نماز جمعه آبادان، خاطر نشان کرد: بر این اساس همه باید بکوشند تا حافظ و پاسدار انقلاب باشند و در این راستا مسؤولان ادارات و نهادها وظایفی مهم و خطیری دارند.

وی با بیان این که حب جاه و مال انسان را به تباهی می‌کشاند، ابراز داشت: عوامل فتنه 88 را همین حب جاه و مال فریب داد؛ براین اساس همه مسؤولان نظام باید مراقب خود باشند تا در مسؤولیت خطیری که قرار دارند با سربلندی و موفقیت خارج شوند.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر شد هزینه برگزاری آیین‌های گرامی‌داشت دهه فجر توسط ادارات منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، ایرانول، بندر، گمرک، دانشگاه آزاد، شهرداری، برق، مجمع صنفی، شهرک صنعتی، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، آبفا، تعاون، تعاونی مرزنشینان و تربیت‌بدنی به میزان تعیین شده انجام شود؛ همچنین مقرر شد، جلسه بعدی ستاد دهه فجر با حضور دبیران کمیته‌های شانزده گانه در هفته آینده برگزار شود./945 /پ22/ص
ارسال نظرات