۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۹۵۰۰۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی آبادان:

دهه فجر احیاگر انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای تبلیغات اسلامی آبادان، با بیان این که گرامی‌داشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار داشت: دهه فجر، انقلاب و مردم ولایتمدار را بار دیگر احیا می‌کند.
دهه فجر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالمجید عقیلی، رییس شورای تبلیغات اسلامی آبادان، در نشست ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود همه دسیسه‌ها و تهدیدهایی که‌ علیه آن انجام شده است، همچنان مقتدرانه رو به پیشرفت حرکت می‌کند.

وی شکست همیشگی توطئه های شوم استکبار جهانی علیه ایران را نشان‌دهنده عظمت وصف‌ناشدنی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی پایداری انقلاب، سه ضلع رهبری، مردم و مکتب تشیع است که در حقیقت با مشارکت این سه ضلع انقلاب اسلامی بر همه توطئه‌ها پیروز شده است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: گرامی‌داشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ در حقیقت دهه فجر انقلاب و مردم ولایتمدار را یک‌بار دیگر به‌‌روزرسانی می‌کند؛ دهه فجر احیاگر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا، سالروز پیروزی و استقلال آنها تنها در سال‌‌های نخست با حضور مردم انجام و مابقی سال‌ها حالت نظامی و دولتی دارد؛ این در حالی است که در انقلاب اسلامی ایران با گذشت سی ویک سال هنوز حضور گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب چشمگیر است.

عقیلی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک حقیقت بوده و این حقیقت همیشه زنده است؛ هر چند در طول‌های سال‌های اخیر دچار فراز و نشیب‌های زیادی شده اما هیچ تزلزلی به آن راه نیافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به برنامه ریزی ستاد گرامی داشت دهه فجر در آبادان اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های دهه فجر باید به ابعادی همچون چگونگی و چرایی شکل‌گیری انقلاب، اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، پشتیبانی مردم در جریان پیروزی انقلاب و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.

عقیلی خاظرنشان‌ کرد: برنامه‌های گرامی‌داشت این دهه از دوازدهم بهمن‌ ماه آغاز و متناسب با عنوان هر روز نسبت به برگزاری برنامه‌ها و آیین‌های مختلف اقدام می‌شود.

رییس شورای تبلیغات اسلامی آبادان، در پایان اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و مشارکت آنها یکی از مهم‌ترین اهداف است که باید ادارات و نهادها در برنامه‌ریزی‌های خود آن را مدنظر قرار دهند./945/پ202/ص
ارسال نظرات