۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۹۵۰۵۴
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

مراقب فتنه‌گران باشید / ترورهای بی‌رحمانه، وهابی‌ها را منفور جهانیان کرده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که وهابی‌ها در تلاشند میان شیعه و سنی اختلاف افکنی کنند، خواستار هوشیاری هر چه بیشتر این فتنه‌گران در منطقه کردستان شد و اظهار داشت: ترورهای وحشیانه وهابی‌ها سبب شده آن‌ها در جهان منفور شوند.
ديدار نماينده جديد ولي فقيه در کردستان با آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شب گذشته در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور،  با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: از انتخاب شما به این مسؤولیت جدید بسیار خرسند شدم.

وی با اشاره به پشتوانه علمی و فکری حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، اظهار داشت: خوشبتخانه شما فعالیت‌های ارزشمندی داشته و دارید و امیدواریم با آغاز مسؤولیت جدیدتان موفقیت‌های بیشتر را بدست آوردید.

این مرجع تقلید با بیان این که استان کردستان از گذشته تاکنون نسبت به اهل بیت(ع) ارادت خاصی داشتند افزود: باید مراقب فتنه‌گران باشید که مخالفان اهل بیت(ع) هرگز ارادت مردم استان کرستان به ائمه اطهار(ع) را بر نمی‌تابند و در تلاشند تا میان آن‌ها اختلاف افکنی کنند.

وی تصریح کرد: امروز وهابی‌ها و سلفی‌ها در تلاشند تا میان شیعه و سنی در کردستان اختلاف بیاندازند؛ ولی مراقب باشید تا خدای نکرده آن‌ها به این هدف ناشایست خود دست نیابند.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: وهابی‌ها در تمام جهان ناامنی ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند میان مسلمانان ناامنی وجود داشته باشد.

وی کمک‌های مالی بیگانگان را به وهابی‌ها بسیار فوق العاده خواند و گفت: برخی کشورهای غربی و سلطه طلب به وهابی‌ها کمک‌های مالی هنفگتی می‌کنند که اقدامات ناشایست این گروه تندرو به وسیله همین کمک‌های مالی کشورهای سلطه طلب انجام می‌شود.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم یادآور شد: هم اینک وهابی‌ها روش جدیدی را برای مبارزه با اسلام در پیش گرفته‌اند که تبلیغات آن ها در بسیاری از کشورها دیده شده و حتی با ساختن مساجد بزرگی در تلاشند مسلمانان را در سیطره خود در بیاورند و از این طریق اهداف ناشایست خود را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: ترورهای اخیر و کشتارهای بی‌رحمانه در داخل و خارج کشور که توسط وهابی‌ها صورت گرفت؛ سبب شد تا آن‌ها منفور جهانیان شوند.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که در استان کردستان از اقوام مختلف زندگی می‌کنند، افزود: هوشیاری و تیزبینی در این منطقه بسیار مهم است تا بتوان در میان همه مسلمان این منطقه ارتباط صمیمی برقرار کرد.

وی خطاب به تاکید کرد: مراقب فتنه‌گران در کردستان باشید که آن‌ها هرگز از اتحاد و یکپارچگی میان مسلمانان خوشحال نیستند به همین دلیل در تلاشند این وحدت را مخدوش کنند که اتفاقات اخیر در چابهار نمونه‌ای از این فتنه‌ها بود./917/پ202/ص
ارسال نظرات