۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۹۵۱۱۷
امام جمعه موقت ورامین:

سران اصلاحات در جایگاه تعیین شروط برای ملت نیستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تعیین شرط برای شرکت در انتخابات از سوی یکی از سران اصلاحات گفت: سران اصلاحات در جایگاه تعیین شروط برای ملت نیستند.
آشوب پس از انتخابات در تهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسوه خدمت حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهر پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به برخی فرمایشات امام محمد باقر(ع) گفت: ولایت والاترین نعمتی است که خداوند تبارک و تعالی به شیعیان عطا نموده است،انسان در مورد نعمت ولایت در قیامت مورد سوال قرار می گیرد،ولایت با هیچیک از نعمات دیگر قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: شکر نعمت ولایت آنست که در چارچوب تعالیم ائمه اطهار علیهم السلام گام برداریم،افتخار ما شیعیان اینست که ارادتمند وجود مبارک امام عصر(عج) می باشیم لذا باید در جهت خواسته ها ی آن حضرت حرکت کنیم.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین سپس خطبه آتشین امام سجاد(ع) در شام و در حضور یزید را مورد توجه قرار داده و خاطرنشان کرد: آنچه در شام رخ داد ورق را برگرداند و امام سجاد(ع)و زینب کبری افکار در خواب رفته مردم را بیدار نمودند و نگذاشتند خون امام حسین(ع) پایمال شود و کاری کردند که یزید زبان به پشیمانی گشود و حادثه عاشورا را به گردن ابن زیاد انداخت.

امام جمعه موقت ورامین در آستانه سالروز طرح استعماری حذف حجاب در کشورهای اسلامی تاکید کرد: رضا خان در ایران و آتاتورک در ترکیه می خواستند حجاب را حذف نمایند لکن نتوانستند،ترکیه را ببینید،امروز اسلامگراها در راس حکومت هستند و در عاشورای امسال آن تجمع عظیم مردمی صورت گرفت،لائیک محکوم به شکست است.

وی حجاب و عفاف را بالاترین ارزش برای هر انسان آزاده خوانده و اضافه نمود:زنان غربی از بی عفتی خسته شده اند و فوج فوج به اسلام و حجاب روی می آورند و دنیای کفر از همین موضوع در هراس است،عزیزان بدانید که حجاب و عفت میراث اسلامیت و ملیت ماست،چادر هویت زن مسلمان است،نماد ملیت ایرانی است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی هشدار داد: برخی افراد امروز رسالت خود را کمرنگ نمودن حجاب در جامعه می دانند،مسئولین نظام اسلامی،دولتمردان ما همه مسئولند بدحجابی و بی عفتی در یک جامعه ای که افتخار تشیع دارد قابل پذیرش نیست،رضاخان نتوانست حجاب را از زنان ما بگیرد حال برخی افراد غربزده سعی دارند بی غیرتی را رواج دهند.

امام جمعه موقت ورامین اول ماه صفر و سالروز جنگ صفین را مورد بررسی قرار داده و افزود: در جنگ صفین یک طرف اسلام ناب و در طرف دیگر معاویه و به تعبیر امام(ره)اسلام آمریکایی قرار داشت و آنچه رخ داد برسر نیزه کردن قرآن در برابر قرآن ناطق بود،چرا علی(ع) مغلوب شد؟چون به تعبیر مقام معظم رهبری یاران امام(ع) بصیرت نداشتند،دشمن از نقطه ضعف ناآگاهی و بی بصیرتی مردم استفاده نموده و لشکر مولای متقیان را شکست داد.

این مسئول سپس به بررسی نقش بصیرت در میان افراد جامعه پرداخته و افزود: اگر بصیرت نباشد مردم در فتنه ها دچارسردرگمی می شوند، شکر خدا مردم ما بیدارند و در فتنه های پس از پیروزی انقلاب به ویژه فتنه سال 88 آنقدر با بصیرت حضور یافتند که بسیاری از کارشناسان آن را انقلاب سوم نامیدند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در این فتنه با نام امام(ره) در مقابل مقام معظم رهبری و اسلام ناب فتنه ایجاد کردند و کسانیکه سالها توسط نام امام راحل به آلاف و اولوف رسیده بودند کاری نمودند که امریکا مداح آنها شده بود،امید دنیای کفر را بالا بردند ولی ملت با بصیرت ایران به آنها نشان داد با ادعای خط امام را داشتن نمی توان با اسلام اصیل مقابله نمود.

امام جمعه موقت ورامین که در میان اوج تکبیرهای تایید کننده نمازگزاران به سخنان خود ادامه می داد گفت: اخیرا یکی از سران اصلاحات برای شرکت در انتخابات شرط و شروط گذاشته،شما در جایگاه تعیین شرط برای ملت نیستید،بسیاری از هواداران ومسئولان بلند پایه دولت این آقا در حال حاضر جیره خوار علنی غرب هستند،شما به جای تعیین شرط و شروط برای ملت بیا و توبه کن،از مردم رسما عذرخواهی کن،شما به این ملت خیانت کردید،مردم شما را به خوبی می شناسند و دیگر فریبتان را نخواهند خورد،امروز جنگ صفین نیست،نمی گذاریم علی را خانه نشین کنید.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در پایان خونهای مطهر شهدا و دست حمایت امام زمان(عج)را حامی همیشگی ملت و نظام اسلامی دانسته و عامل خروج آبرومندانه ملت بصیر ایران از فتنه ها را توجه به فرهنگ قرآنی و ارزشهای اخلاقی دانست./956/د102/س
ارسال نظرات