۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۹۵۱۴۲

نماینده ولی فقیه در کردستان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده جدید ولی فقیه در کردستان از خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد.
 نماينده جديد ولي فقيه در استان کردستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، عصر امروز، 18 دی ماه  از خبرگزاری رسا در قم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا اظهار داشت: اطلاع رسانی در عرصه حوزوی بسیار مهم واثرگذار است.

وی فعالیت در عرصه اطلاع رسانی حوزوی را همچون تبلیغ دین دانست و افزود: تبلیغ از وظایف بسیار مهم حوزویان است و فعالیت در عرصه اطلاع رسانی حوزوی خود نوعی تبلیغ دین به شمار می‌آید.

رییس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، اطلاع رسانی صحیح و دقیق را مهم دانست و یادآور شد: امروز برخی به دلیل نداشتن آگاهی کافی و درست نسبت به بعضی موضوعات، مواضع نادرستی اتخاذ می‌کنند که شما در عرصه اطلاع رسانی حوزوی می‌توانید این خلأ را پر کنید.

وی تاکید کرد: اطلاعات صحیح در موضع‌گیری‌های افراد بسیار تاثیر گذار و نقش آفرین است؛ بنابراین برای ارائه مطالب دقیق و صحیح به مخاطب دقت بیشتری داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زیبایی‌های فراوانی در فرهنگ اهل بیت(ع) وجود دارد که شما طلاب در عرصه اطلاع رسانی می‌توانید آن را به جهانیان معرفی کنید تا تشنگان معارف الهی سیراب شوند./917/پ203/ع

ارسال نظرات