۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۵۲۳۰

پیام تسلیت رییس مجلس در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ایازی

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ارتحال جانگداز حجت الاسلام و المسلمین ایازی را تسلیت گفت.
تشييع پيکر حجت الاسلام و المسلمين ايازي
به گزارش خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدجواد ایازی، مسؤول حوزه علمیه رستمکلای بهشهر را تسلیت گفت.

 متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء  

ارتحال حجت الاسلام و السلمین حاج شیخ محمدجواد ایازی، رییس حوزه علمیه جعفریه رستمکلای بهشهر از سلسله جلیل القدر روحانیت و فرزند گرامی عالم ربانی مرحوم حضرت آیت الله علامه ایازی باعث اندوه و تاسف گردید.  

ایشان که در محضر حضرات آیات عظام میرزا جواد آقاتبریزی، فاضل لنکرانی، حسن زاده آملی و جوادی آملی و در حوزه های علمیه نجف و قم دروس دینی و مذهبی را فرا گرفته بودند از چهره های بارز علمی وحوزوی و ولایتمدار بودند و در زمینه بهره مندی طلاب علوم دینی در شرق استان مازندران با تلاش وافر خود یاد پدر بزرگوارشان را زنده نگهداشتند.

مرحوم آقای حاج شیخ محمدجواد ایازی دارای تالیفات ارزشمندی در زمینه تربیت طلاب علوم دینی هستند که از ایشان به یادگار خواهد ماند.  

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علما و روحانیون، نمایندگان محترم استان و مردم غیور مازندران و بیت مکرم آن روحانی دانشمند، از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می کنم./950/د102/الف
ارسال نظرات