۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۹۵۲۵۹
استاد حوزه علمیه:

همفکری مدیران مدارس علمیه برای ارتقای علمی طلاب ضروری است

خبرگزاری رسا ـ یک استاد حوزه علمیه بر همفکری مدیران مدارس علمیه با یکدیگر تأکید کرد و گفت: تشکیل اتاق فکر مدیران مدارس علمیه در جهت ارتقای علمی و فرهنگی طلاب ضروری است.
ديدار مديران مدارس علميه خراسان جنوبي با حجت الاسلام عبادي ديدار مديران مدارس علميه خراسان جنوبي با حجت الاسلام عبادي حجت الاسلام عبادي، استاد اخلاق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عبادی از اساتید اخلاق، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: مهم‌ترین مسأله انسانی با مشکل نفسانی روبه‌رو است، در هر رشته‌ای هر کس هنری داشته باشد که تأثیر‌گذار باشد از او تقدیر می‌کنند؛ اما کسانی که نسبت به انسانیت انسان تأثیرگذار بودند و کاری کردند همواره با مشاجره پاسخش را داده‌اند و این پاسخ در طول تاریخ همین‌طور بوده است.

حجت الاسلام عبادی ابراز داشت: شما پیامبران کوچک هستید، این را بدانید بازی با الفاظ دردی را دوا نمی کند و این تعبیری که عرض شد تبعا با وجود شرایط محقق می‌شود؛ ولی کار سختی است.

وی بیان داشت: آن‌هایی که آستین بالا می‌زنند وارد این مرحله می‌شوند و سنگ تمام می‌گذارند بهترین تعبیرش، تعبیر از یک پیامبر کوچک است. تعجب نیست اگر بگویم کسی که انسانی را پرورش می دهد کار پیامبری کرده است .

این استاد اخلاق خطاب به مدیران مدارس علمیه تصریح کرد: شما دقت کنید کارتان بر اساس فرمول‌ها باشد نه بر اساس سلیقه شخصی. اتاق فکر تشکیل دهید، از فکر همدیگر برای رشد علمی و فرهنگی طلاب استفاده کنید و این خدمت را قدر بدانید و ناسپاسی نکنید./934/پ203/س
ارسال نظرات