۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۵۳۰۹
با حضور آیت الله خاتمی؛

همایش امر به معروف و نهی از منکر در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش کشوری بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر تبریز برگزار خواهد شد.
همايش امر به معروف و نهي از منکر در تبريز
محمد دخیلی، دبیر همایش کشوری امر به معروف و نهی از منکر تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این همایش 22 دی ماه با محوریت بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ تذکر لسانی در تبریز برگزار خواهد شد.

به گفته وی آموزه‌های دینی، راهکارهای جامعه شناختی، راهکارهای روانشناختی، نقش قانون، نقش سازمان ها و مراکز فرهنگی مذهبی، نقش سازمان های انتظامی و قضایی، نقش خانواده و تاثیر هنر در گسترش و توسعه فرهنگ تذکر لسانی از جمله محورهای این همایش است.

دخیلی خاطر نشان کرد: این همایش با حضور آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه تبریز در تالار معلم این شهر برگزار می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: این همایش به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، استانداری، سپاه عاشورا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، کمیته استانی ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و اداره ل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گفته وی از صاحبان مقالات برتر این همایش ضمن رونمایی از کتاب و نرم افزار ویژه تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر تقدیر خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات