۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۹۵۳۱۷
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان خبر داد؛

توسعه همکاری های حوزه علمیه اصفهان با خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، از آمادگی این مرکز جهت توسعه و گسترش همکاری با خبرگزاری رسا خبر داد.
آرم رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدرضا مسقطیان مدیر روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان، عصر دوشنبه در جریان بازدید معاونان حوزه علمیه این شهر از خبرگزاری رسا، فعالیت ها و اقدامات رسانه ای و خبری خبرگزاری رسا را تحسین کرد.

وی با بیان اینکه خدمات و دستاوردهای حوزه های علمیه باید به جامعه انتقال داده شود، ابراز داشت: خبرگزاری رسا با توجه به پیشنیه بسیار خوبی که دارد می تواند این رسالت را به خوبی ایفا کند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: در حوزه علمیه اصفهان نیز فعالیت ها و اقدامات بسیار خوبی انجام می شود که متاسفانه کمتر در رسانه ها و سطح جامعه انعکاس داده می شود.

مسقطیان، توجه به مقوله رسانه در حوزه را امری ضروری دانست و با اعلام آمادگی بخش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان جهت توسعه همکاری با خبرگزاری رسا، ابراز داشت: امیدواریم با تعامل و هماهنگی مناسب شاهد راه اندازی دفتر خبرگزاری رسا در شهر اصفهان باشیم.

وی تاکید کرد: در خصوص آموزش های رسانه ای نیز معاونت فرهنگی حوزه علمیه اصفهان آماده تعامل و بسترسازی است، البته در گذشته نیز فعالیت هایی در این راستا انجام شده است که به هیچ وجه کافی نیست و باید توسعه پیدا کند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: حوزویان باید به دانش های روز از جمله رسانه و خبر آشنا شوند تا بتوانند با استفاده از این شیوه ها خدمات حوزه را به جامعه معرفی نمایند. /924/

ارسال نظرات