۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۹۵۳۸۱
رییس انجمن‌های علمی حوزه خبر داد؛

تدوین چشم انداز بیست ساله انجمن‌های علمی حوزه

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن‌های علمی حوزه از تدوین چشم انداز بیست ساله انجمن‌های علمی حوزه در سال جاری خبر داد.
حجت الاسلام محسن مهاجرنيا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محسن مهاجرنیا، رییس انجمن‌های علمی حوزه، شامگاه دوشنبه، 20 دی ماه در دیدار اعضای انجمن‌های علمی حوزه با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید به ارائه گزارش از فعالیت‌های انجمن‌های علمی حوزه پرداخت و  اظهار داشت: انجمن‌های علمیه حوزه هم‌اینک بیش از دو هزار نفر عضو دارد که این اعضا به صورت فعال در این انجمن‌ها فعالیت می‌کنند
.

وی افزود: براساس اساس اساسنامه انجمن‌های علمی حوزه،  اعضای این انجمن دارای سطح سه حوزه( کارشناسی ارشد) و همچنین دارای تحصیلات دانشگاهی تا درجه دکترا هستند.

حجت‌الاسلام مهاجرنیا خاطر نشان کرد: انجمن‌های علمی فعالیت های گسترده‌ای دارند و بیش از پنجاه نوع فعالیت برای انجمن‌ها تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری همه قوانین که برای انجمن‌ها لازم بود از جمله چشم انداز بیست ساله را ترسیم کرده‌ایم.

رییس انجمن‌های علمی حوزه تصریح کرد: فعالیت انجمن‌های حوزه، بیشتر علمی است و اعضای این انجمن به توسعه دانش و رصد دانش و تعمیق تولید و نظریه پردازی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بیشترین افرادی که در انجمن‌های علمی حوزه فعالند از نسل جوان، تحصیل کرده حوزه و علاقه مند به مسائل تخصصی حوزه هستند که براساس دغدغه دینی و رسالت حوزوی به آن می پردازند./917/پ202/ص

ارسال نظرات