۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۵۴۰۴
آیت الله نوری همدانی:

انقلاب اسلامی با رهبری آیت الله خامنه ای و بصیرت مردم در اوج عزت و اقتدار ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تجلیل از مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور آگاهانه مردم در اوج عزت و اقتدار ایستاده است و راه خود را با قدرت ادامه می دهد.
آيت الله حسين نوري همداني آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ظهر سه شنبه در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به دین و ارزش های اسلامی، شیوه ها و ترفندهای مختلف دشمنان را تشریح کرد.

این مرجع تقلید جنگ نرم را یکی از شیوه های دشمنان برای ضربه زدن به دین عنوان کرد و با اشاره به فتنه های مختلف از صدر اسلام، گفت: از صدر اسلام تاکنون دشمنان فتنه های بسیار زیادی را برای ضربه زدن به دین طراحی کرده اند.

وی بصیرت را عامل مهم عبور و نجات از فتنه ها عنوان کرد و بیان داشت: اگر انسان در فتنه، بصیرت و دوراندیشی لازم را نداشته باشد به ورطه هلاکت سقوط می کند.

این مرجع تقلید، جنگ سخت را شیوه دیگر دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان دانست و گفت: مطالعه تاریخ اسلام و استکبار نشان می دهد که دشمنان هم از جنگ نرم و هم از جنگ سخت استفاده کرده اند تا بتوانند نقشه های خود را عملیاتی کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تبیین تفاوت های جنگ نرم و سخت، ابراز داشت: در جنگ سخت، سلاح توپ، تانک و تفنگ و ابزار نظامی است، اما سلاح جنگ نرم رسانه و تبلیغات است و راه مقابله با آن نیز در بصیرت خلاصه می شود.

وی یادآور شد: به هر میزان که بصیرت داشته باشیم و هوشیاری خود را حفظ کنیم به همان میزان نیز موفقیت هایی نصیب ما می شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود، بیداری ملت های آزاده جهان را نشات گرفته از انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: انقلاب اسلامی تمامی معادلات استکبار جهانی را به هم زده و محرومان و مستضعفان جهان را بیدار کرده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با برجستگی، تدبیر و درایت مقام معظم رهبری به پیش می رود، تاکید کرد: نظام اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور بصیرانه و همه جانبه مردم در اوج عزت و اقتدار ایستاده و در عرصه های مختلف دستاوردهای بسیاری را به دست آورده است.

این مرجع تقلید، با تجلیل از نقش بی بدیل و برجسته مردم به ویژه محرومان و مستضعان در انقلاب اسلامی، تاکید کرد: مردم ایران به ویژه محرومان و مستضعفان در عرصه های مختلف در صحنه حضور داشتند و به خوبی از ارزش های دینی و انقلابی دفاع و حراست کردند و باید توجه داشت که مرفهین بی درد سهم و نقشی در انقلاب اسلامی نداشته اند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات