۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۹۵۴۳۵
آیت الله شبستری:

خدشه در روحیه ملت ایران رویکرد اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی در با راه اندازی جنگ نرم و با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف روحیه ملت ایران است.
ديدار اعضاي ستاد برگزاري جشن نيمه شعبان با آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم شهرستان اسکو با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان پس از فتنه سال گذشته اظهار داشت: دشمنان پس از شکست در توطئه های سال گذشته خود، این بار برنامه های جدیدی برای فتنه انگیزی در سر می پرورانند.

وی خواستار حفظ بصیرت و هوشیاری اقشار مختلف مردم شد و خاطر نشان کرد: اگر چه امروز آتش فتنه با درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری مردم خاموش و سران فتنه هم منزوی شده‌اند؛ اما دشمن در صدد است با شیوه جدیدی وارد عرصه شود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری مورخان باید ابعاد مختلف فتنه هشتاد و هشت را حلاجی کرده و برای عبرت آموزی در اختیار آیندگان بگذارند، بصیرت را لازمه دشمن شناسی است و پیروی از ولایت فقیه مهم‌ترین اصل در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

آیت الله شبستری با بیان اینکه اتخاذ موضع انفالی در برابر فتنه های استکبار جهانی قابل قبول نیست، گفت: در این برهه از زمان که باران شبهات و طوفان القائات مسموم شیطانی سرازیر شده، برای مقابله با جنگ نرم دشمن، برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی باید هر چه پربارتر برگزار شود.

وی با بیان ایکنه دشمنان درصدد بدبین کردن مردم نسبت به نظام و روحانیت هستند، یادآور شد: استکبار جهانی در این جنگ با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف روحیه ملت ایران است.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که دشمنان بنیان‌های فکری و عقیدتی شیعیان را هدف قرار داده‌اند، گفت: با دارابودن معارف ارزشمند اسلامی، قرآنی و نبوی همواره باید در موضع تهاجم باشیم، چراکه معارف دینی اسلام مبتنی بر فطرت و جهان شمول است.

آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل جریان فتنه سال 88 تصریح کرد: ادامه داد: امروز در شرایطی که دشمنان از فضای غبارآلود فتنه نتوانستند بهره ای ببرند، به بهانه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها به دنبال ایجاد ناآرامی و اختشاش در سطوح مختلف اجتماعی هستند.

وی خواستار حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب شد و خاطر نشان کرد: احساس مسؤولیت و بصیرت دینی مردم تبریز در هشتم دی سال گذشته موجب حضور پرشور مردم در حماسه نهم دی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات