۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۹۵۴۴۶

رونمایی از تمبر و نرم افزار تذکر لسانی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با همایش امر به معروف و نهی از منکر در تبریز از تمبر یادبود و نرم افزار الکترونیکی تذکر در تبریز رونمایی خواهد شد.
همايش امر به معروف و نهي از منکر در تبريز
فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش کشوری تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر فردا با حضور آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران در تبریز آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت الله شبستری، استاندار آذربایجان شرقی و مدیران حوزه های علمیه و دانشگاه های استان از مهمترین مهیمانان ویژه این همایش است.

رضایی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان مقاله برای این همایش، 356 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که 255 مقاله از سوی بانوان و 101 مقاله توسط آقایان بود، همچنین از این تعداد 70 مقاله به مرحله داوری رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه شش مقاله برتر در روز برگزاری همایش به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: 11 مقاله نز در کتاب همایش چاپ و 56 مقاله به صورت چکیده مقاله و پوستر منتشر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از انتشار تمبر یادبود این همایش خبر داد و گفت: در این همایش از سه اثر مکتوب با عناوین تذکر لسانی در تربیت انسانی تالیف حجت‌الاسلام رضایی دهقانی، مجموعه بیانات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همچنین ویژه‌نامه همایش رونمایی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: نرم افزار چند رسانه ای و الکترونیکی تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر نیز فردا همزمان با برگزاری همایش رونمایی و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج فرهنگ تذکر لسانی در کشور را عاملی برای جلوگیری از وقوع جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی دانست و اظهار داشت: امنیت اخلاقی جامعه در سایه عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر میسر خواهد شد.

گفتنی است، این همایش به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، استانداری، سپاه عاشورا، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، کمیته استانی ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و اداره ل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات