۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۹۵۴۷۳
مدیر تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

اعزام 1600 نفر از خواهران طلبه به عمره

خبرگزاری رسا ـ مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعزام 1598نفر ازخواهران طلبه به عمره در سال جاری خبر داد.
اعزام 1600 نفر از خواهران طلبه به عمره
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم غروی با اشاره به آمار اعزام عمره‌گزاران از حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: ثبت نام از متقاضیان تشرف به عمره تا 27 آذرماه در مدارس علمیه خواهران کشور به انجام رسیده است و مدارس تا 30 آذرماه کاربرگ مشخصات متقاضیان خود را به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارسال کرده‌اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته حوزه‌های علمیه خواهران دارای هزار سهمیه در قالب پانصد زوج بودند.

مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان ساخت: با افزایش سهمیه حوزه‌های علمیه خواهران، نفرات ذخیره به ترتیب اولویت وارد لیست اصلی خواهند شد.

وی تعداد طلاب ثبت نام شده اصلی به منظور اعزام به عمره را 1598 نفر و تعداد طلاب ذخیره را 1479 نفر ذکر کرد و افزود: از میان 560 نفر کادر و اساتید پس از قرعه کشی 301 نفر در لیست اصلی وحدود سیصد نفر در لیست ذخیره قرار دارند.

مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: امسال ازسوی ستاد عمره سهمیه تشویقی به نفرات برتر فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدارس اختصاص یافت.

غروی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین کشور عربستان از سال گذشته اعزام خواهران به صورت مجردی به عمره امکان‌پذیر نیست، گفت: با رایزنی‌های صورت‌گرفته از سال گذشته اعزام‌ها از حوزه‌های علمیه خواهران به صورت متاهلی انجام می‌شود و خواهران طلبه به همراه همسرانشان به عمره اعزام می‌شوند.

وی تعداد کاروان‌های اعزامی از حوزه‌های علمیه خواهران به عمره را 33 کاروان عنوان کرد و ادامه داد: این کاروان‌ها از اواخر اسفند سال جاری تا دهه اول اردیبهشت سال آینده به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: این کاروان‌ها از ایستگاه‌های پروازی تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و احتمالا کرمان و ساری اعزام خواهند شد. /901/د102/ص
ارسال نظرات