۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۵۵۳۵
با رای هیات امنا؛

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس ابقا شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس با رای اعضای هیات امنا این مؤسسه به مدت دو سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب مدير کل امور طلاب حوزه هاي علميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  هیات امنا مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس شب گذشته برای دوسال دیگر به مسؤولیت حجت الاسلام عباس رضوانی نسب مدیر عامل این مؤسسه مهر تایید زدند.

حجت الاسلام رضوانی نسب در این ارتباط به خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس از سال 87 تاسیس شد و اعضای این مؤسسه طلاب و فضلای فردوس در سراسر کشور هستند.

وی با تشریح اقدامات و فعالیت های این مؤسسه فرهنگی و هنری ابراز داشت: برگزاری نشست سالیانه طلاب فردوس، برگزاری کنگره شهدای روحانی شهرستان و هماهنگی جهت سفر آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین به شهرستان فردوس از مهم ترین فعالیت های این مؤسسه و نهاد فرهنگی بوده است.

حجت الاسلام رضوانی نسب، برگزاری طرح ضیافت مهدوی با حضور بیش از سه هزار داوطلب در شهرستان فردوس، اجرای برنامه های تبلیغی و تبلیغ دانش آموزی در مدارس این شهرستان را از دیگر اقدامات مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس ذکر و تصریح کرد: تمامی برنامه های تبلیغی شهرستان فردوس در مناسبت های مختلف تبلیغی از سوی این مؤسسه انجام می شود.

وی از عضویت چهار هزار نفر جوان در مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس خبر داد و ابراز داشت: این مؤسسه برنامه های فرهنگی و هنری متعددی را در شهرستان فردوس اجرا کرده و بخش معاونت خواهران مؤسسه نیز فعالیت های فرهنگی بسیار خوبی را انجام داده است.

حجت الاسلام رضوانی نسب تاکید کرد: اعضای هیات امنا مؤسسه فرهنگی و هنری مشکات فردوس از شخصیت های روحانی و حوزوی برجسته شهرستان فردوس هستند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات