۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۹۵۶۰۸

نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزار نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر در تبریز خبر داد.
روزنامه
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد دادی امروز در نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامى ایران به عنوان نقطه شروع خیزش بیدارى اسلامى بوده و رویکردی عظیم را براى جهان اسلام نوید داد.

وی افزود:‌ پیروزى این حرکت اسلامی مبنایی برای تکاپوی ملت های آزادیخواه جهان شده است، برای صدور این نهضت عظیم و راه آوردهای تاثیرگذار آن در سطح جهان باید در ابعاد مختلف فعالیت هایی صورت پذیرد که عمده ترین این فعالیت ها با توجه به صبغه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران باید بر محور فرهنگ استوار باشد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامى ایران تاثیرهاى گسترده اى را در جامعه داشته و باید این فرهنگ اسلامی و انقلابی به نسلهای آتی نیز انتقال یابد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل تاکید بر ارزش ها و آرمان هاى والای انقلاب و الگوسازی از شیوه ها و روش هاى آن را از اهم برنامه های نهادهای فرهنگی دانست و افزود: پرهیز از موازی کاری، ایجاد نوآوری و اجرای برنامه های مردم محور، بدیع و ‌بیدارگرانه باید اولویت کاری نهادهای فرهنگی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

وی برگزاری نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر و تیتر برتر سال، نمایش خیابانی، برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس را ازجمله برنامه های فرهنگی و هنری اداره کل در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

گفتنی است، جزئیات کامل نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر هفته آینده اعلام می شود، ابته پیش از این جشنواره برای دومین بار به صورت استانی و برای نخستین بار در سطح شمالغرب کشور برگزار شده است./935/د102/ص
ارسال نظرات