۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۹۵۶۱۵
حجت الاسلام آقاتهرانی:

ولایت، معیار تشخیص حق از باطل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شرایطی که غبار فتنه، تشخیص حق از باطل را سخت می کند، تنها راه نجات پیروی از ولایت فقیه و کسب بصیرت است.
حجت الاسلام آقاتهراني نماينده مردم تهران در مجلس هشتم



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم عزاداری دهه اول صفر که در مسجد آل محمد تبریز برگزار شد، اظهار داشت آمریکا، اسرائیل و منافقان سه دشمن اصلی جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و در هر حال درصدد ایجاد انحراف در افکار دینی جوانان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران و اسلام ذلیل شدگان تاریخ هستند، گفت: در شرایطی که غبار فتنه، تشخیص حق از باطل را سخت می کند، تنها راه نجات پیروی از ولایت فقیه و کسب بصیرت است.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه معیار تشخیص حق از باطل، ولایت است، گفت: جمهوریت و اسلامیت در سایه ولایت معنای حقیقی خود را پیدا می کند، اگر امروز شاهد فروپاشی نظام های ضداسلامی و لیبرال دموکراسی غرب هستیم، به جهت دوری حاکمان از معارف الهی و ارزشمند اسلام است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دشمنان به ویژه منافقان و فتنه گران درصدد شبهه افکنی در مساله ولایت هستند، تصریح کرد: عده ای توقع دارد بدون تلاش به مالی برسد یا برخی انتظار دارند بدون اینکه به میدان جنگ بروند پیروز شوند، امروز دوران ولایت مداری در عمل است.

وی در ادامه ذکر و یاد خدا، توجه به عظمت حق تعالی، مواضع دشمن، بصیرت نسبت به فتنه های زمان و غافل نبودن از توطئه استکبار جهانی را از جمله شرایط لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.

همچنین احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران با بصیرت و هوشیاری و با زنده نگه داشتن یاد شهدا و حضور در مجالس حسینی نشان داد که دشمن نمی تواند هرگز به اهداف خود دست یابد./935/پ202/ع

ارسال نظرات