۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۹۵۷۲۱

نشست مشترک مدیران استانی و منطقه ای حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مشترک مدیران استانی و منطقه ای حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با هدف تعامل و هم اندیشی دست اندکاران حوزه های علمیه خواهران در شهر مقدس قم برگزار شد.
نشست معاونت آموزش و مديريت هاي استاني و منطقه اي حوزه هاي علميه خوهران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مشترک مدیران استانی و منطقه ای حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور پیش از ظهر شنبه 25دی ماه، با هدف تعامل و هم اندیشی دست اندکاران حوزه های علمیه خواهران در اردوگاه فاطمه‌الزهرا(س)شهر مقدس قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش که تا ظهر امروز نیز ادامه یافت، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت و مدیران استانی نیز دیدگاه های خود را در خصوص مسائل آموزشی مدارس علمیه خواهران تشریح کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی در این نشست مشترک، جذب حداکثری داوطلبان و بانوان به مدارس علمیه خواهران در سطح کشور را سیاست اصلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور دانست.

وی تعامل و هم اندیشی مدیران استانی حوزه علمیه خواهران را در این راستا بسیار مهم ارزیابی و با تاکید بر اینکه خدمت در حوزه، خدمت به امام عصر(عج) است، تصریح کرد: هرگونه تلاش در این راستا بسیار مهم و مقدس است و مدیران استانی باید به این مساله توجه کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این مراسم از طراحی رشته‌های جدید در حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، ادبیات عرب، امامت، مهدویت، مذاهب اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، تربیت مبلغ خارج از کشور و مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی را از جمله رشته‌های در دست طراحی حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی حوزه های علمیه خواهران کشور، اظهار داشت: فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، تاریخ اسلام و مطالعات اسلامی زنان نیز از جمله رشته هایی است که در حال حاضر در مقاطع مختلف تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران تدریس می‌شود. /924/پ202/ع

ارسال نظرات