۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۹۵۷۸۸
آیت‌الله علوی گرگانی:

همه در برابر حفظ انقلاب اسلامی مسؤول هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی، حفظ انقلاب اسلامی را رسالتی سنگین و همگانی دانست و بر ضرورت توجه آحاد مختلف جامعه به این مساله مهم تاکید کرد.
2/ آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، روز یک شنبه در دیدار شماری از کارکنان و پرسنل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به جایگاه نظام اسلامی در جهان، تاکید کرد: انقلاب اسلامی با زحمات فراوان بدست آمده است و همه در برابر حفظ آن مسؤول هستند و باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی بیان داشت: با پیروزی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شرایط کشور متحول شد و ما در عرصه های مختلف شاهد برکات و دستاوردهای نظام هستیم و باید قدر این نعمت ها را بدانیم.

آیت الله علوی گرگانی، عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علما را بسیار مهم ارزیابی و خطاب به حاضران در جلسه تاکید کرد: شما باید به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع تقلید گوش دهید و به آن عمل کنید.

این مدرس برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، همچنین با اشاره به آیات و روایاتی به بیان نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: انبیا و اولیا الهی برای نجات بشر از جهل و نادانی و هدایت به سوی خیر و نیکی مبعوث شده اند.

وی با تاکید بر اینکه عمل به تاکیدات ائمه اطهار(ع) باعث رستگاری و سعادت انسان می شود، ابراز داشت: این مساله موضوعی بسیار مهم است و ما باید سخنان ائمه و بزرگان دین را آویزه گوشمان کنیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات