۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۵۸۸۶

کارگاه آموزشی طلاب شصت کشور جهان در مرکز نور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: طلاب بیش از شصت کشور جهان روز چهارشنبه، بیست و نهم دیماه با چگونگی استفاده از نرم افزارهای علوم اسلامی و انسانی مرکز نور آشنا خواهند شد.
محسن مس چي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن مس چی، مدیر امور بین الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حضور بیش از 320 طلبه از شصت کشور جهان نشان از گسترش اسلام و آموزه های اسلامی و معارف اهل بیت(ع) دارد.

مس چی بیان داشت: در این گارگاه یک روزه آموزشی، آخرین تولیدات و دست آوردهای صنعت IT و بکارگیری آن برای ترویج اسلام و معارف اهل بیت(ع) از سوی کارشناسان و متخصصان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی آموزش داده خواهد شد.

مدیر امور بین الملل مرکز نور به حضور هفته گذشته نخبگان و فرهیختگان 45 کشور دنیا در مرکز نور اشاره کرد و گفت: امروز مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی توانسته با بکارگیری زبان روز دنیا برای بسط و گسترش اسلام و معارف اهل بیت(ع) گام موثر تبلیغی بردارد.

وی تصریح کرد: مرکز نور در سال 88 نیز شاهد حضور بیش از 1900 نخبه و فرهیخته غیرایرانی در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بود و بسیار خوشبین هستیم تا پایان سال جاری این رقم به بیش از 2500 نفر برسد./919/پ203/ع

ارسال نظرات