۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۵۹۱۰

آشنایی با پایگاه کتابخانه مجازی

خبرگزاری رسا ـ پایگاه دانلود کتاب به ارائه کتب در حوره معارف اسلامی می پردازد.
كتابخانه ديجيتالي، اينترنتي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی دانلو کتاب در راستای بسط معارف اسلامی و ایجاد فرهنگ کتاب خوانی در عرصه مجازی به ارایه هزاران کتاب با امکان دانلود همت گمارده است.

این پایگاه در موضوعات مختلفی همچون معارف قر‎آن، انسان سازی، تاریخ، اولیای الهی، ادعیه و روایات، معارف، حکایات و ... با شاخه بندی‌های علمی به ارائه کتاب پرداخته است.

پایگاه دانلود کتاب این امکان را فراهم آوره است که محققان در رشته های گوناگون بتوانند در کمترین زمان و بدون پرداخت هزینه از کتاب ها در کمترین حجم استفاده کنند.

جستجوی موضوعی و جستجوی آماری میان چند موضوع و مشاهده پنج موضوع مورد جستجوی کاربران به صورت نموداری از امکانات این پایگاه است.

پایگاه دانلود کتاب این امکان را فراهم آورده تا پژوهشگران، فیش های تحقیقی خود را در این پایگاه ذخیره سازی کرده و همچنین از فیش های دیگر محققین استفاده کنند.

منابع صوتی و تصویری بخش جالب توجه دیگری است که کاربران می توانند از سخنان علامه امینی، علامه جعفری، آیت الله جوادی آملی، علامه حسن زاده، ،شهید دستغیب، استاد انصاریان، استاد مجتبی تهرانی، استاد توکل، استاد قرائتی و استاد کافی استفاده کنند.

این پایگاه با نشانی
http://www.downloadbook.org در فضای مجازی در دسترس کاربران است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات