۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۵۹۴۱
عضو خبرگان رهبری:

برکات وجودی ولایت فقیه تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر در واقع گرامیداشت شعائر اسلامی و ارزش های دینی و الهی است.

وی با بیان این‌که برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر ضرورتی مهم به شمار می‌رود، خاطر‌نشان کرد: تقویت برنامه‌ها دهه فجر، تقویت پایه‌های نظام اسلامی و ارزش‌های دینی است، از این رو همگان باید در این جشن ملی و دینی مشارکت داشته باشند.

امام جمعه تبریز همچنین با تأکید بر حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: پس از فتنه 88 چشم جهانیان به مردم ایران دوخته شده تا ببینند؛ این ملت ولایت‌مدار بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و سیاسی غرب اظهار داشت: در چنین شرایطی، نظام اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار زیر سایه ولایت فقیه قله های توسعه و پیشرفت را طی می کند.

آیت الله شبستری ادامه داد: تمام توفیقات نظام اسلامی ایران در طول 32 سال گذشته در سایه رهنمودهای داهیانه امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و وحدت بدست آمده است، از این رو نباید اجازه داد عده‌ای کوته فکر و منافق صفت ارزش های گرانبهای انقلاب اسلامی را تشعیف کنند.

عضو خبرگان رهبری دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه در دوران انقلاب اسلامی دانست و افزود: پشتیبانی و حمایت همه جانبه از حریم ولایت لازمه تداوم راه توسعه و پیشرفت است.

همچنین حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: پنج هزار عنوان برنامه برای بزرگداشت دهه فجر در استان آذربایجان شرقی اجرا در شهرهای 20 گانه برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات