۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۹۵۹۴۳
مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قم:

جشنواره قرآنی فجر نور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری جشنواره قرآنی فجر نور در این استان خبر داد.
جشنواره قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد عظیمی، مسؤول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات قرائت، حفظ، مفاهیم، مقاله نویسی، خوشنویسی، تواشیح، نقاشی، سرود و... در سه مقطع کودک و نوجوان، جوان و خانواده برگزار می شود.

وی مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره را آشنایی اقشار مختلف جامعه با مفاهیم قرآن کریم برشمرد و تاکید کرد: پرداختن به مفاهیم و آموزه های قرآن کریم در مناسبت های مهم و حساس از اهمیت زیادی برخوردار است و ما در صدد هستیم در ایام الله دهه فجر که به فرموده امام خمینی(ره) دهه فجر انفجار نور است، توجه مردم را به مفاهیم نورانی قرآن کریم جلب کنیم.

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، پاسداشت از دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان با اهداف امام عظیم الشان و انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف جشنواره قرآنی فجر نور عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم برگزاری این گونه جشنواره ها منجر به تقویت فعالیت های قرآنی شود تا خدای ناکرده شاهد رکود یا تضعیف برنامه های قرآنی در جامعه نباشیم.

حجت الاسلام عظیمی اضافه کرد: جشنواره قرآنی فجر نور از 8 تا 22 بهمن ماه در قم برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید تا روز چهارشنبه 6 بهمن ماه به دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی و یا موسسات قرآنی دارای مجوز در سطح شهر قم مراجعه کنند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، این جشنواره برای سومین دوره متوالی برگزار می شود اما موضوعات آن نسبت به دو دوره قبلی گسترده تر شده است. /901/د102/ص
ارسال نظرات