۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۹۵۹۴۵

روحانیان تأثیرگذار در قیام 29 بهمن تبریز تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز قیام 29 بهمن سال 56 تبریز از روحانیان مجاهد این حرکت انقلابی تجلیل به عمل خواهد آمد.
قيام 29 بهمن تبريز
حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با سالروز قیام 29 بهمن سال 56 تبریز همایش تجلیل از روحانیان تأثیرگذار این حرکت انقلابی در تبریز برگزار خواهد شد.

وی بدون اشاره به نام روحانیانی که در این همایش مورد تجلیل قرار می‌گیرند، خاطر‌نشان کرد: این همایش به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و بیت نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی با هدف معرفی و تجلیل از روحانیان مجاهد منطقه آذربایجان به ویژه شهر تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری در بخش دیگری از سخنان از برگزاری همایش حامیان ولایت در سوم بهمن در تالار معلم تبریز خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف تبیین نقش ولایت فقیه و تجدید میثاق با ارمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اعزام روحانیان مبلغ همزمان با دهه فجر گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کتابخانه تخصصی فرق و مذاهب نیز در تبریز افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری در ادامه از برگزاری جلسه تفسیر موضوعی قرآن کریم در محل سازمان مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: این جلسه با هماهنگی دارالقرآن الکریم استان به صورت موضوعی و با تدریس استاد اسدالله ضیائی از آیه های 94تا 97سوره مبارکه توبه همراه بود.

وی افزود: جلسه بعدی تفسیر موضوعی ویژه مدیران دستگاه های دولتی آذربایجان شرقی یک‌شنبه 3 بهمن 89 به میزبانی شهرداری کلانشهر تبریز در باغ صائب تبریزی برگزار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات