۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۹۶۰۲۶
همزمان با دهه فجر؛

بیش از 300 برنامه فرهنگی در گیلان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری بیش از سیصد برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر امسال در استان خبرداد.
دهه فجر
حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با بیان این که دهه فجر یادماه شکوه و عظمت مردم ایران در برابر مستکبران و زورگویان عالم است، افزود: زورگویی غربی ها تا امروز و در برابر حقوق مسلم ایران ادامه داشته و این امر اهمیت گرامیداشت دهه فجر را دو چندان می کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری 313 ویژه برنامه در روز های دهه فجر در گیلان اظهار داشت: در ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن ویژه برنامه نواختن گلبانگ انقلاب در سراسر مدارس استان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز 12 بهمن در گلزارهای شهدای استان بیان داشت: این مراسم رشت با سخنرانی حجت الاسلام میر تاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، در گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با روز های پایانی ماه صفر و روز های ابتدایی ماه ربیع الاول، یادآورشد: به تناسب روز های ماه صفر و ربیع الاول، برنامه های حزن و سرور در روز های دهه فجر برنامه ریزی شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، مراسم مهمانی لاله ها در14 بهمن، برپایی یادواره شهدای انقلاب اسلامی و همایش یاوران انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه هایی ستاد گرامیداشت دهه فجر در گیلان برشمرد و گفت: در دهه فجر 89 جشنواره ملی باتیک و نخستین یادواره بانوان شهید در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به مصادف شدن 22 بهمن ماه امسال با روز جمعه، اعلام کرد: همایش باشکوه حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن در میدان شهدای سر پل ذهاب رشت و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران برگزار می شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور پر شور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن خواستار شد و گفت: مردم گیلان با حضور پر شکوه خود با آرمان های اسلام و انقلاب بیعت مجدد داشته باشند./950/پ202/الف
ارسال نظرات