۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۹۶۰۹۹
به همت جمعی از طلاب؛

نرم افزار عاشورایی «‌آیریلخ‌» در تبریز تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار چند رسانه ای عاشورا با عنوان« آیریلخ » به همت کانون وارثان انتظار تبریز و جمعی از طلاب حوزه های علمیه تولید شد.
نرم افزار


حجت الاسلام شهریار اسداللهی، مدیر مسؤول کانون وارثان انتظار تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از تولید نرم افزار (آیریلخ) به معنای جدایی در این مرکز خبر داد و گفت: این نرم افزار چند رسانه ای در فایل های صوتی، تصویری و پی دی اف به تشریح وقایع دوران شهادت اباعبدالله الحسین(ع) تا ورود اهل بیت عصمت و طهارت به مدینه می پردازد.

وی ادامه داد: شهدای مداح، آداب هیئت داری، هیئات حسینی قدیم تبریز، مداحی صورتی و تصویری از عاشورا تا دهه آخر صفر از جمله بخش های این نرم افزار به شمار می رود.

حجت الاسلام اسداللهی در ادامه از تولید نرم افزار نجوم برای مقطع سنی نوجوانان خبر داد و گفت: این نرم افزار به صورت چند رسانه ای با عنوان « ستاره ستاره » به بیان مسائل قرآنی و فقهی در رابطه با علم نجوم پرداخته است.

مدیر مسؤول کانون وارثان انتظار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی رادیو مجازی مهدویت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این رادیو به زودی به همت جمعی از طلاب این کانون با هدف ترویج مبانی مهدویت و پاسخگویی به شبهات وارده از سوی معاندان راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام اسدالهی همچنین از برگزاری سلسله نشست های هفتگی چشمه سار معرفت خبر داد و خاطر‌نشان کرد: این نشست‌های معرفتی صبح جمعه هر هفته با حضور اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و علمای منطقه آذربایجان در مسجد دارالسلام برگزار می شود.

وی با بیان این‌که کانون وارثان انتظار با فعالیت‌های تخصصی در حوزه مهدویت، درصدد ترویج فرهنگ انتظار و شناخت امام زمان(عج) است.ادامه داد: وب سایت کانون وارثان انتظار تخصصی مهدویت تبریز نیز در دست طراحی است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت./935/ت303/س

ارسال نظرات