۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۹۶۱۴۰
مدیر سیاسی جامعه مدرسین خبر داد؛

راه اندازی دبیرخانه و شورای پیگیری بیانات رهبر انقلاب در جامعه مدرسین

خبرگزاری رسا ـ مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از شکل گیری و راه اندازی دبیرخانه شورای پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه مدرسین خبر داد و گفت: این دبیرخانه طرح های مربوط به ارتقا و تحول حوزه را پیگیری می کند.
سيد محسن صالح مدير سياسي جامعه مدرسين
حجت الاسلام سید محسن صالح مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از شکل گیری و راه اندازی دبیرخانه و شورای پیگیری و سیاست گذاری فرمایشات مقام معظم رهبری در این نهاد مهم و برجسته حوزوی خبر داد.

مدیرسیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سفر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این دبیرخانه هفته گذشته نخستین جلسه خود را برگزار کرد و جلسه آینده این دبیرخانه و شورا نیز احتمالا چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی از عضویت مسؤولان نهادهای حوزوی در این دبیرخانه خبر داد و در خصوص مسؤول آن ابراز داشت: در حال حاضر فعالیت ها و امور دبیرخانه پیگیری بیانات رهبر انقلاب از سوی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری اداره می شود.

مدیر سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: هنوز مسؤولی برای این دبیرخانه انتخاب نشده است و دوستان درصدد انتخاب فردی برای دبیری این شورا هستند.

وی راه اندازی این دبیرخانه را غیر مقطعی ارزیابی و تاکید کرد: تشکیل این دبیرخانه بلند مدت است و خروجی و مصوبات اجلاسیه عمومی جامعه مدرسین و کارگروه های هشت گانه به صورت طرح های بلند مدت جهت ارتقا و رشد و بالندگی و تحول در حوزه پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام صالح در بخش دیگری از سخنان خود بیانات رهبر انقلاب در سفر به قم را نقطه عطفی در حوزه های علمیه دانست و تاکید کرد: باید با همت و همدلی بیانات رهبر انقلاب عملیاتی و اجرایی شود. /924/ت302/ص
ارسال نظرات