۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۹۶۲۲۴
در آستانه دهه آخر صفر؛

مبلغان اعزامی سازمان اوقاف با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ شماری از مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار کردند.
آيت الله مكارم شيرازي پرتره


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور در ماه صفر، شماری از مبلغان اعزامی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور در دفتر حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار کردند و از سخنان وی بهره گرفتند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در مدرسه امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد و شماری از مبلغان اعزامی از سوی دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز حضور داشتند، این مرجع تقلید تبلیغ دین مبین اسلام را یک امر مقدس و بسیار والا ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با توصیه به مبلغان یادآور شد: یکی از مهم ترین نکاتی که باید به یاد داشته باشید و به آن توجه کنید ارتباط خوب با مردم است، این امر مهم ترین عامل در تاثیرگذاری تبلیغ به شمار می رود.

وی خواستار تهیه و تدوین اطلس تبلیغی شد و خطاب به مبلغان ابراز داشت: برخورد خوب با مردم بخش قابل توجهی از موفقیت مبلغ را شامل می شود و مبلغان باید با توجه با این امر مهم با اقشار مختلف مردم با اخلاق حسنه رفتار کنند و به آنچه می گویند ابتدا خود عمل نمایند.

این مرجع تقلید توجه به نیازهای تبلیغی و فرهنگی مناطق را رسالت دیگر مبلغان دانست و ادامه داد: مبلغان باید به نیازهای منطقه توجه کنند نه آنچه که در نوشته ها و یاداشت های شان وجود دارد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اعزام 2500 مبلغ در دهه آخر صفر از سوی این سازمان خبر داد.

وی همچنین خواستار سازماندهی اعزام مبلغ از سوی نهادهای اعزام کننده شد و بر ضرورت تدوین اطلس فرهنگی تبلیغی تاکید کرد.

حجت الاسلام حسین حبیبی تبار، مسؤول بخش مناطق محروم دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار از اعزام 60 مبلغ از سوی دفتر این مرجع تقلید به مناطق محروم و آسیب دیده کشور خبر داد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات