۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۹۶۲۲۹
علامه شیخ عفیف نابلسی:

اوضاع تنش آمیز کنونی لبنان نتیجه نیرنگ بزرگ آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی اوضاع تنش آمیز کنونی لبنان را برآمده از دادگاه بین المللی ترور حریری دانست و موافقت با آن را موافقت با اهداف شومش برشمرد.
علامه شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، خطیب جمعه شهر صیدا در خطبه های نماز جمعه که در مجمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، اوضاع تنش آمیز کنونی لبنان را نتیجه نیرنگ بزرگ آمریکا زیر عنوان دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان دانست و گفت: با این حال، هنوز برخی برای دریافتن این نکته که دادگاه بین المللی نقشه راهی است به سوی آشوب و فتنه، منتظر دلیل و مدرک هستند.

وی با اشاره به حمایت برخی از لبنانی ها از این دادگاه بدون در نظر گرفتن ابعاد پوشیده و مقاصد شوم آمریکایی و اسراییلی در پشت آن، افزود: آیا این دسته خواستار پیوستن به طرح فتنه آمیز و تجزیه طلب آمریکا هستند و می خواهند به معادله ای تن دهند که تنها به ابزاری برای تحقق بخشیدن به خواسته های آمریکایی و صهیونیستی تبدیل شوند.

علامه نابلسی خطاب به کسانی که به دنبال اجرای احکام دادگاه بین المللی هستند، گفت: به رسمیت شناختن دادگاه به معنای همسویی با اهدافی است که این دادگاه دنبال می کند از جمله ضربه زدن به مقاومت و هرکس با آن همراه شود به دنبال ایجاد یک 17 مه دیگر در لبنان است، اما بداند که آزادگان و مجاهدان مقاومت جلوی تکرار یک 17 مه دیگر را خواهند گرفت./981/گ
ارسال نظرات