۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۹۶۲۳۷
آیت الله علوی گرگانی:

تزلزل در تبعیت از مسیر ولایت موجب سلطه دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر حرکت جامعه در مسیر ولایت، ابراز داشت: اگر انسان در این مسیر متزلزل شد، زمینه برای سلطه دشمنان و تاثیرگذاری آنان فراهم می شود.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم روز شنبه، دوم بهمن ماه در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی، با تسلیت ایام اربعین حسینی بر ضرورت بهره گیری جامعه از این ایام تاکید کرد.

وی با اشاره به اهداف بعثت انبیا و اولیا الهی، گفت: انبیا و اولیا الهی آمده اند تا راه درست و مستقیم را به انسان نشان دهند و بشر را به کمال برسانند.

این استاد حوزه علمیه قم داشت: با وجود خیرخواهی انبیا الهی و ائمه اطهار(ع) همواره مستکبران و زورگویان در مقابل آن توطئه می کردند و آنها را به شهادت می رساندند.

وی عمل به تاکیدات و توصیه های اولیای دین را رمز نجات انسان از ظلمات ارزیابی و تاکید کرد: اگر انسان بتواند با عمل به تاکیدات انبیا و اولیا الهی خود را به دریای بیکران وصل کند، توفیق بسیار بزرگی نصیب او شده است.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه تاکید کرد: نسل جوان کشور از مهم ترین اقشار جامعه به شمار می روند و باید قدر خود را بدانند و در راه کسب علم و کمال حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ولایت فقیه همان خط و مسیر ولایت اولیا الهی است، خطاب به حاضران تصریح کرد: در مسیر کار خود زیر سایه ولایت حرکت کنید و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع باشید.

این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: تزلزل در این مسیر موجب می شود که دسیسه ها و توطئه های دشمنان در افراد اثربگذارند و این مساله بسیار خطرناک و آسیب آفرین خواهد بود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات