۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۹۶۲۷۹
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

وظیفه دولت آینده لبنان حفظ مقاومت و غلبه بر تجاوزگری علیه لبنان است

خبرگزاری رسا ـ شیخ ماهر عبدالرزاق با اشاره به نیاز لبنان به دولتی کارآمد در رویارویی با دسیسه های فتنه آمیز و مشکلات مالی و اقتصادی، وظیفه دولت آینده لبنان را حفظ مقاومت دانست.
شيخ ماهر عبدالرزاق
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، روز گذشته در بیانیه ای، لبنان را در حال حاضر نیازمند دولتی دانست که در برابر دسیسه ها و طرح های فتنه آمیز بایستد، فساد مالی را متوقف سازد و راهکاری برای مشکلات اقتصادی پیدا کند و گفت: وظیفه دولت آینده لبنان حفظ مقاومت و شکست حمله تجاوزگرانه علیه لبنان از رهگذر دادگاه بین المللی ترور حریری است.

وی با ابراز شگفتی از حمله های تبلیغاتی گروه 14 مارس علیه دست یافتن عمر کرامی به پست نخست وزیری لبنان، گفت: انتخاب کرامی به عنوان نخست وزیر، رهایی طایفه و اصلاح امور را به همراه دارد و کسانی که می کوشند علیه وی تبلیغات منفی کنند، بدانند که هر اندازه حقایق را وارونه جلوه دهند، باز هم کرامی یکی از ستون های وحدت ملی لبنان باقی خواهد ماند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پایان حریری و همپیمانان وی را به خودداری از زیاده روی در گفتمان مذهبی نپذیرفتی، فراخواند و گفت: معادله ارتش، ملت، مقاومت پشتوانه بزرگ لبنانی ها است در رویارویی با طرح های دشمنان علیه لبنان و وحدت این کشور و خنثی کردن دسیسه های فتنه آمیز دشمنان آمریکایی و صهیونیستی و پیش از همه دادگاه بین المللی ترور حریری.

گفتنی است که در پی اعلام حمایت روز گذشته ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه دروزیان لبنان از محور مقاومت، احتمال انتخاب عمر کرامی، نخست وزیر پیشین لبنان برای تشکیل دولت جدید قوت گرفت و تعدادی از چهره های با نفوذ اهل سنت مانند عبد الرحیم مراد، رییس حزب الاتحاد از این انتخاب استقبال کردند./981/گ
ارسال نظرات