۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۹۶۲۸۰
شیخ نبیل قاووق:

نقش و نفوذ آمریکا در منطقه رو به افول است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نبیل قاووق با اشاره به کمرنگ شدن نقش و نفوذ آمریکا و افزایش ناکامی هایش، هرگونه تصمیم این کشور و دادگاه بین المللی ترور حریری یا شورای امنیت را در درون مرزهای لبنان پوچ و بی اثر دانست.
شيخ نبيل قاووق شيخ نبيل قاووق
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق، مسوول حزب الله در جنوب لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی حزب الله لبنان به مناسبت اربعین حسینی در سالن امام خمینی در بیمارستان رسول اعظم(ص)، گفت: هرگونه تصمیم آمریکا پیرامون دادگاه بین المللی ترور حریری و یا شورای امنیت سازمان ملل متحد در درون مرزهای لبنان بی اثر و پوچ خواهد بود و تاثیری بر مقاومت و قدرتش در رویارویی با تجاوزگری های صهیونیستی نخواهد داشت.

وی با اشاره به تغییرات و تحولات مهم لبنان، گفت: لبنان وارد مرحله جدیدی با عنوان دفاع مقاومت از کرامت، اعتبار و دستاوردهای خود در برابر تهاجم سیاسی و رسانه ای به رهبری ایالات متحده آمریکا و مزدورانش، شده است و رفته رفته به بریدن کامل زنجیره دسیسه های آمریکایی و نقش بر آب کردن هدف های آمریکایی و اسراییلی در پس دادگاه بین المللی ترور حریری، نزدیک می شود.

شیخ نبیل قاووق با تاکید بر اینکه مقاومت تمام قدرت در صحنه ایستاده از تا جلوی هرگونه تحقق دستاوردهای سیاسی به سود آمریکا و اسراییل را بگیرد، تاکید کرد: نقش و نفوذ آمریکا در منطقه رو به افول است و ناکامی هایش رو به فزونی تا آنجا که مجبور شده است وارد مبارزه آشکار با مقاومت شود.

وی در پایان تصریح کرد: آمریکا ممکن است در نیویورک و لاهه قدرت برتر باشد و بتواند هرگونه تصمیمی بگیرد و هر کس را که خواست متهم کند، اما در درون مرزهای لبنان ضعیف ترین باقی خواهد ماند و اجازه نخواهیم داد میهن ما را به میدانی برای پیروزی های خیالی خود تبدیل کند./981/گ
ارسال نظرات